Sef departament logistic
TRANSNIC SUD CONSTRUCTII S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Absolvent studii medii sau superioare;
Experienta pe un post similar ;
Cunostinte operare calculator - pachetul MS Office (Excel, Outlook, baze de date);
Receptiv la schimbare, priotizare si analiza, capacitate de organizare;
Bune abilitati de comunicare,coordonare, relationare si lucru in echipa;
Permis de conducere categoria B;
Cunostinte limba engleza (avantaj);
Experienta pe un post similar ;
Cunostinte operare calculator - pachetul MS Office (Excel, Outlook, baze de date);
Receptiv la schimbare, priotizare si analiza, capacitate de organizare;
Bune abilitati de comunicare,coordonare, relationare si lucru in echipa;
Permis de conducere categoria B;
Cunostinte limba engleza (avantaj);
Descrierea jobului
Gestionarea si administrarea flotei auto a angajatorului (negocierea, evidenta si achizitia pieselor de schimb, reparatii,revizii, ITP, intocmire documentatii specifice, etc)
Mentinerea relatiilor cu societatile de asigurari (negocierea, incheierea si evidenta politelor de asigurare, daune, constatari,intocmire documentatie specifica, etc.)
Operarea, verificarea si actualizarea datelor privind informatiile legate de flota;
Mentinerea relatiilor cu institutiile publice si furnizorii de servicii din domeniul noastru de activitate;
Monitorizarea km efectuati in interes de serviciu si personal de catre colegi si a foilor lunare de parcurs;
Gestionarea utilajelor si masinilor necesare pentru activitatea santierelor;
Monitorizarea kilometrilor efectuati in interes de serviciu, foilor de parcurs, orelor de functionare a utilajelor, etc.
Ofera si solicita suport celorlalte departamente ale societatii.
Oferta (bonusuri, beneficii)
- Pachet salarial atractiv care se va negocia in urma interviului;
- Masina si telefon de serviciu.
Mentinerea relatiilor cu societatile de asigurari (negocierea, incheierea si evidenta politelor de asigurare, daune, constatari,intocmire documentatie specifica, etc.)
Operarea, verificarea si actualizarea datelor privind informatiile legate de flota;
Mentinerea relatiilor cu institutiile publice si furnizorii de servicii din domeniul noastru de activitate;
Monitorizarea km efectuati in interes de serviciu si personal de catre colegi si a foilor lunare de parcurs;
Gestionarea utilajelor si masinilor necesare pentru activitatea santierelor;
Monitorizarea kilometrilor efectuati in interes de serviciu, foilor de parcurs, orelor de functionare a utilajelor, etc.
Ofera si solicita suport celorlalte departamente ale societatii.
Oferta (bonusuri, beneficii)
- Pachet salarial atractiv care se va negocia in urma interviului;
- Masina si telefon de serviciu.
Descrierea companiei
Societate cu capital privat integral românesc fondată în anul 2013, având ca obiect de activitate servicii în domeniul construcțiilor civile, industriale și edilitare, al tâmplariei, al confecțiilor metalice și proiectării în construcții, transport si închirierea utilajelor de construcții.
Publicat
12 Mart. 2024
Reactualizat
9 Apr. 2024
Expiră
11 Apr. 2024