Candidatul Ideal
Vei lucra pentru un brand premium, cu planuri de dezvoltare ambitioase, alaturi de o echipa performanta. Vei oferi servicii de cea mai buna calitate clientilor nostri, asigurand in acelasi timp un mediu de lucru sigur si sanatos pentru echipa. Vei conduce prin puterea exemplului, promovand o mentalitate de crestere si asumare a responsabilitatii.
Ce cautam
Minim 5 ani experienta intr-o functie de conducere in domeniul auto (service de camioane / turisme);
Experienta relevanta in coodonarea unei echipe;
Absolvent al unei institutii de invatamant superior cu diploma de licenta in domeniul tehnic (avantaj);
Permis dе conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasari pe teren; permis de conducere categoria C si E constituie avantaj;
Persoana cu o buna cultura a sigurantei la locul de munca;
Persoana determinata, flexibila, cu abilitati excelente de comunicare si relationare cu clientii si colegii de echipa;
Abilitati foarte bune dе negociere, organizare si coordonare;
Orientare catre rezultate si performanta;
Abilitati in a înțelege deviatiile de business, a proceselor și a rezultatelor în vederea îmbunătățirii performanțelor economice;
Asumarea responsabilitatii, implicare si seriozitate;
Initativa si dinamism; Ambitios, capabil sa ofere cele mai bune servicii clientilor, astfel incat sa dezvolte service-ul dpdv cifra de afaceri, profit, echipa din subordine;
Cunostinte limba engleza nivel mediu
Cunostinte IT: Microsoft, Outlook, CRM, Automaster
Descrierea jobului
Principala responsabilitate a managerului de service este de a dezvolta și conduce în mod proactiv activitatea comercială și operațiile în atelier, în vederea maximizării gradului de satisfacție a clientului și angajatului, precum și a performanței economice, contribuind astfel la creșterea economică a Scania. Managerul de service se asigură că atelierul inspiră credibilitate pentru clienți, oferind servicii excelente prin gestionarea relațiilor cu clienții și angajații.
Vei gestiona și planifica activitatile zilnice din service și vei lua măsuri în privința abaterilor. Vei indruma și motiva personalul din service și personalul responsabil cu vânzările de servicii.
Vei crea si gestiona relațiile cu clienții, asigurându-te că nevoile clienților sunt îndeplinite, iar serviciile se dezvoltă în direcția potrivită pentru a garanta satisfacerea nevoilor viitoare ale clienților.
Vei asigura o creștere a vânzărilor de soluții de service prin dezvoltarea, menținerea și comunicarea portofoliului de servicii oferite, în funcție de nevoile clientului.
Vei prospecta si dezvolta baza de date de clienti prin contacte si intalniri, prin vanzari active in conformitate cu nevoile clientilor si cu strategia companiei
Vei contribui la dezvoltarea comercială a atelierului, urmărind bugetul, rezultatele, obiectivele operaționale și luând măsuri în vederea atingerii obiectivelor stabilite.
Vei gestiona personalul în vederea asigurării faptului că munca depusă de aceștia contribuie la îndeplinirea obiectivelor organizaționale. Vei contribui la dezvoltarea individuală a angajaților, vei construi echipe, rezolva situații conflictuale și aplica politici stabilite la locul de muncă.
Ce oferim:
Loc de muncă stabil, într-o companie premium. Condiții și instrumente de lucru moderne.
Plan de integrare personalizat. Participarea la cursuri de formare și dezvoltare. Oportunitati de dezvoltare profesionala la nivelul regiunii sau grupului Scania.
Satisfacţia unei munci interesante, care te va dezvolta constant. Implicarea în proiecte de responsabilitate sociala.
Pachet salarial atractiv (include bonusuri care recompensează performanța individuală, a echipei și a companiei, prime pentru diverse ocazii, asigurare medicală privată premium, asigurare de viață, tichete de masa de 40 lei/zi lucrata, zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in companie, zile libere platite pentru evenimente deosebite etc.).
Masina, laptop si telefon de serviciu.
Etapele procesului de selectie:
Interviu cu HR Director – online, pe Teams;
Interviu cu Directorul Regional – la Talmaciu;
Interviu cu Directorul de Service la nível de Black Sea Unit – online, pe Teams, in engleza ;
Oferta de angajare.
Descrierea companiei
Life at SCANIA!︂
At Scania, you join a legacy built on 130 years of innovation, quality, and ambition—always looking ahead. You are part of a team that drives real change and the power to make things happen. Whether starting out or advancing your career, Scania offers a dynamic space where your drive is valued, your ideas count, and your future is full of possibility. Together, we shape the future of transport.
Do you want to make sustainable change happen for real? We are currently undergoing an exciting transformation from a traditional truck manufacturer to a provider of complete sustainable transport solutions. For Scania, our people are our most valuable asset. The strong and supportive culture of Scania provides an organisational environment where each individual is seen, respected and can contribute. We trust each other to act and make decisions, and we believe in a more flexible future workplace based on individual needs.
For Scania, diversity and inclusion is a strategic necessity. By having employees with the widest possible range of skills, knowledge, backgrounds and experiences, we ensure we have the right people and together with an inclusive corporate culture this drives our business forward. We call this unique, systemic approach Skill Capture, and it’s a key element of our People Sustainability strategy for Scania’s 52,000 employees worldwide.
Welcome to SCANIA!



