Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Sef birou ofertare / licitatii - Iasi

STRABAG SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Rolul managerului departamentului ofertare / licitații este acela de a construi oferte comerciale care adresează cerințelor beneficiarilor si de a integra oferta tehnica astfel încât propunerea economica sa valorifice oportunitățile de business. Managerul departamentului de ofertare / licitații va avea in responsabilitatea sa directa echipa de specialiști care va asigura suportul in procesul de întocmire a ofertelor si va colabora in strânsă legătura cu celelalte departamente din structura comerciala.
  • Studii superioare, Facultatea de Construcții Civile;
  • Studii de specializare in achiziții publice;
  • Cunoașterea legislației in domeniul achizițiilor publice;
  • Experiența de mini 5 ani in redactarea ofertelor, negocierea si derularea de contracte de achiziții publice (de preferat in industria energetica);
  • Familiarizat (experiența de minim 3 ani) cu utilizarea si administrarea SEAP si cu programe de devize (SOFTEH-WINDEV);
  • Foarte bune abilitați de lucru cu calculatorul - MS Office (Excel, Power Point, Word);
  • Cunoașterea limbii engleze;
  • Abilitați de management al oamenilor;
  • Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic si competitiv.

Descrierea jobului

  • Monitorizarea, selecția si urmărirea de oportunități de licitații si cereri de oferta aferente procedurilor de achiziții publice anunțate in SEAP;
  • Analiza documentațiilor de atribuire publicate in cadrul procedurilor de achiziție publica pentru proiectele de interes ale companiei;
  • Verificarea condițiilor de eligibilitate;
  • Pregătirea dosarelor de licitații (elaborarea documentelor de calificare etc.);
  • Întocmirea documentației economice (devize) aferenta licitațiilor / ofertelor; precum si depunerea tuturor documentelor in termenul agreat din caietul de sarcini;
  • Elaborarea si transmiterea solicitărilor de clarificări in cadrul procedurilor de achiziții publice;
  • Redactarea ofertelor tehnice si financiare si integrarea lor într-o propunere comerciala;
  • Identificarea furnizorilor de materiale si subcontractori pentru execuție lucrări;
  • Coordonarea echipei de ofertare.

Descrierea companiei

STRABAG

Progresul începe cu noi.

Aproape 79.000 de oameni lucrează în STRABAG, în peste 700 de locații din întreaga lume, pentru progres. Proiectele noastre sunt unice și cu o individualitate puternică, la fel ca fiecare dintre noi. De la construcții și inginerie structurală, construcții de drumuri și inginerie civilă, construcții de poduri și săpături de tuneluri, dezvoltare de proiecte, producție de materiale de construcții sau managementul clădirilor - gândim în perspectivă și ne propunem să devenim cel mai inovator și durabil grup de tehnologie în construcții din Europa. Oportunități egale de șanse, diversitatea și incluziunea sunt părți integrale a ceea ce suntem și este modul nostru de operare. Lucrăm împreună ca parteneri pentru a finaliza proiecte cu succes și pentru a crește odată cu noile provocări. Împreună realizăm lucruri mari.

Construiește-ți viitorul alături de noi!

Aplică acum pentru a deveni parte din echipa noastră.

Publicat 26 Mart. 2024 Reactualizat 26 Mart. 2024 Expiră 25 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.