Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Sef birou Managementul Clientilor Rezidentiali

PPC
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Sef birou Managementul Clientilor Rezidentiali, Bucuresti, Constanta, Timisoara

Descrierea jobului

🏫: PPC Energie

👥: Directia Operatiuni Clienti – Departamentul Activare si Facturare – Serviciul Clienti Rezidentiali

📍: Bucuresti, Timisoara, Constanta

📝: perioada determinata de 2 ani

 

#CarieraTa incepe cu a face ceea ce iti place 😊

 

Suntem mereu in cautare de colegi talentati si motivati care sa ni se alature si, impreuna, sa contribuim la crearea unui viitor sustenabil, bazat pe incluziune, empatie, respect si egalitate de sanse.

 

Iti cream contextul sa te dezvolti, fiind responsabil/a de:

  • Gestioneaza activitatile de activare, dar si de reziliere a contractelor, prin intermediul echipei interne si a colaboratorilor, aferente produselor contractate pentru energie electrica, dar si gaze naturale si produse/servicii cu valoare adaugata asociate clientilor rezidentiali;
  • Coordoneaza si gestioneaza activitatea de primire si prelucrare a datelor de masurare in vederea facturarii acestora, dar si erorile rezultate din gestionarea datelor de masurare;
  • Gestioneaza activitatile de solutionare a erorilor de proces, import, date de masurare;
  • Gestioneaza activitatile de monitorizare, rezolvare, raspuns catre clienti, pentru procesele de reclamatii/sesizari gestionate in cadrul biroului, precum si rezolvarea eventualelor reclamatii si sesizari ale clientilor care depasesc aria de competenta a subordonatilor;
  • Gestioneaza contractele aferente prestarii serviciilor efectuate de terti: serviciile suport pentru activitatile de prelucrare contracte, solutionare cereri, reclamatii, procesare date masura;
  • Gestioneaza echipa din subordine administrativ, cat si de management (motivare, dezvoltare, managementul performantei), atat intern cat si parteneri externi;
  • Planifica resursele interne coordonate, umane si materiale, in scopul de a asigura permanenta si fluenta activitatii, conform parametrilor de business prevazuti de regulile si procedurile din cadrul companiei;
  • Analizeaza rezultele echipei proprii si extern, cantitativ si calitativ si creeaza planuri de imbunatatire a proceselor in vederea atingerii indicatorilor de performanta;
  • Monitorizeaza si analizeaza periodic performantele cu privire la indicatorii propusi in cadrul biroului; se asigura ca subordonatii sai indeplinesc indicatorii propusi si respecta standardele de calitate stabilite; ia masuri pentru eliminarea abaterilor de la standardele stabilite care ar putea avea impact negativ asupra activitatii departamentului precum si a relatiei cu clientii;
  • Analizeaza procesele gestionate (activare, managementul contractelor, reziliere) si stabileste eventualele activitati de imbunatatire;
  • Analizeaza costurile aferente activitatii proceselor gestionate (activare, managementul contractelor, reziliere) in conformitate cu metodologia, cu licenta si cu normativele in vigoare, colaborand in acest sens cu departamentul Reglementari, Achizitii;
  • Propune solutii de eficientizare a activitatilor din cadrul structurii cu un focus pe activitatile prestate de catre terti asigurandu-se de actualizarea timpilor de procesare conform proceselor interne.

 

Dorim sa te alaturi in calatoria noastra cu: 

  • Activitate anterioara in domeniul similar, constituie un avantaj
  • Minim 3 ani experienta dovedita in lucrul in echipa 
  • Studii superioare
  • Cunoasterea legislatiei in domeniul de activitate;
  • Cunostiinte tehnice in domeniul energetic
  • Cunostiinte economice si juridice generale; 
  • Operare aplicatii SAP, CROS, CROSWEB, CRM;
  • Operare in sistemele informatice – MS Office (Word, Excel, Power Point) – nivel mediu
  • Gestionare sarcini multiple; 
  • Comunicare si negociere; 
  • Capacitate decizionala;
  • Capacitate de analiza, sinteza si oferirea de solutii optime;
  • Responsabilitatea deciziilor
  • Orientare catre client 

 

Vino in echipa #PPC si te asteptam cu:

 

✔ Perspective de evolutie in cariera

  • oportunitati de dezvoltare profesionala si personala
  • mediu de lucru dinamic si linii de business diversificate
  • mediu de lucru international
  • programe de mobilitate interna
  • cursuri, sesiuni de coaching, mentorat

 

💸 Recompense

  • abonament medical/asigurare medicala
  • tichete de masa, prime (Ziua Energeticianului, Paste, Craciun etc)
  • holiday Bonus 
  • zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca
  • zile libere extra (Ziua de nastere, Ziua Energeticianului etc)
  • oferte speciale din partea colaboratorilor nostri
  • program de bonusare a recomandarilor de noi angajati
  • abonament Bookster

 

💻Mod de lucru

  • mod de lucru hybrid (birou & smartworking)
  • Short Friday
     

Ce altceva trebuie sa stii

 

Confidentialitatea procesului de recrutare

La PPC, respectam confidentialitatea fiecarei aplicatii. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru interviu, iar celelalte candidaturi vor fi pastrate in baza noastra de date timp de maximum un an.

 

Despre PPC

Suntem lideri in energie in Europa de Sud-Est, activi in productia, distributia si furnizarea de energie electrica, dar si in dezvoltarea de solutii inovatoare pentru un viitor sustenabil. Cu o capacitate instalata de 10,7 GW, furnizam energie pentru 8,7 milioane de clienti si livram anual peste 35 TWh.

 

In Romania, PPC a devenit un jucator de top odata cu achizitia companiilor Enel in octombrie 2023. Cu o istorie inceputa in 1950, suntem listati la Bursa de Valori din Atena si ne extindem constant viziunea.

 

Angajamentul nostru pentru diversitate si incluziune

Credem ca energia vine din oameni. La PPC, fiecare voce conteaza, iar diversitatea este motorul inovatiei noastre. Indiferent de varsta, etnie, gen sau dizabilitate, oferim un mediu incluziv, in care poti creste si performa.

🔹 #EnergiePentruOrice – pentru cariera ta, pentru viitor, pentru toti

Descrierea companiei

PPC este liderul pieței de energie în Europa de Sud-Est. Produce, distribuie și furnizează energie electrică, precum și produse și servicii energetice avansate în Grecia, România și Macedonia de Nord. Grupul PPC are unități de producție cu o capacitate instalată de 10,7 GW și deservește 8,7 milioane de clienți pe mai multe piețe din regiune, cu peste 35 TWh de energie furnizată. Grupul este prezent în România în urma achiziției companiilor Enel în țara noastră în luna octombrie 2023. PPC a fost fondată în 1950 și este listată la Bursa de Valori din Atena.

Publicat 20 Aug. 2025Reactualizat 19 Sept. 2025Expiră 19 Sept. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.