Secretara / Asistenta
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Are o imagine personala impecabila, tinuta office – cerinta mandatorie.
Experienta in domeniu reprezinta un avantaj;
Limba engleza - nivel mediu/avansat (citire, vorbire, intelegere);
Cunoasterea foarte buna a aplicatiilor Microsoft Office- Excell, Word, PowerPoint;
Buna cunoastere a gramaticii limbii romane (se va testa la interviu);
Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către rezultat;
Bune abilitati dе comunicare- asculta activ si comunica intr-o maniera clara si structurata;
Persoana energica cu prezenta placuta;
Abilitatea dе a rezolva problemele cu rapiditate;
Abilitati bune dе comunicare si dе lucru in echipa, dar si individual.
Disponibilitate pentru lucrul prelungit, atunci cand este nevoie.
Permis de conducere categoria B.
Job-ul oferit este FULL TIME, necesita prezenta in Office
Descrierea jobului
Inregistrarea tuturor documentelor in registrele de intrare/iesire dupa caz si distribuirea lor catre compartimente, transmite la timp documentele contabile catre departamentul Financiar-Contabil
Preluarea apelurilor telefonice, solutionarea acestora sau directionarea catre departamentul potrivit
Mentinerea legaturii cu agentiile de turism pentru achizitionarea de bilete avion si asigurarea protocolului pentru toate deplasarile care se vor efectua; tinerea evidentei specifice acestora
Asigurarea legaturii cu companiile de curierat, aprovizionarea cu birotica si alte materiale consumabile necesare
Asigurarea evidentei pontajului si mentinerea legaturii cu societatile de medicina muncii si SSM
Intocmirea diverselor situatii cerute de managementul companiei.
Asigurarea suportului logistic pentru colegii din sfera comerciala, legat de deplasari
Asigurarea activitatii de protocol in cadrul activitatii firmei,
Mentinerea unei atitudini profesioniste in timpul programului de lucru
Intocmirea diverselor situatii cerute de managementul companiei.
Participarea la inventarierea anuala
Asigurarea pastrarii si arhivarii documentelor in conformitate cu prevederile interne si cele legale in vigoare
Descrierea companiei
Suntem o firma specializata in domeniul IT, ne adresam sectoarelor SME (Small and medium enterprises) & SMB (Small and medium-sized businesses), oferim consultanta si servicii complete, la cheie.
Desi compania este relativ tanara, intreaga noastra echipa are peste 12 ani de experienta in IT si a implementat proiecte pentru companii mari, medii si mici, din mai multe domenii, precum cel al constructiilor, auto, FMCG si sanatate. Compania noastra incearca sa ofere in permanenta un pachet de servicii in care valoarea adaugata joaca un rol esential in a intampina cerintele clientilor nostri.
Fiind o companie orientata spre performanta, suntem constienti ca reputatia noastra depinde de beneficiile aduse clientilor nostri, urmata de satisfactia pe care aceste beneficii o aduc.
Principiile cu care operam noi sunt prezentate mai jos:
Unicitate
Primul nostru principiu este de a considera firma dumneavoastra unica. Intelegerea si respectarea a ceea ce este diferit despre mediul dumneavostra este cheia in a fi capabili sa va ajutam. De aceea noi investim timp in a intelege viziunea si obiectivele dumneavoastra. Clientii nostri sunt foarte importanti pentru noi si le acordam toata atentia si sprijinul nostru. La noi nu exista conceptul client mai putin important.
Adaptare
Al doilea principiu este o consecinta a acestor diferente, astfel ca majoritatea uneltelor si conceptelor necesita o adaptare pentru a putea functiona efectiv in mediul dumneavoastra. Clientii beneficiaza de aceasta abordare a noastra, de a croi solutii care sa se potriveasca fiecarei circumstante in parte, pentru ca noi nu oferim solutii universal valabile.
Alinierea
Strategia si interventiile care sprijina schimbarea vor esua pe termen lung daca nu sunt aliniate cu celelalte elemente care caracterizeaza cultura companiei. O perspectiva completa a companiei este esentiala pentru a putea proiecta si planifica efectiv schimbarile care urmeaza.
Sinceritate
Nu vom prelua niciodata un proiect daca nu credem ca este adecvat pentru clienti. Nu vom prelua un proiect daca clientul nostru nu are disponibile toate resursele interne necesare.
Transparenta
Nu vom incerca sa vindem clientilor nostri resursele de consultanta suplimentare, peste ceea ce este intr-adevar necesar ca sa-si obtina rezultatele propuse. Vom folosi numai personal competent si cu experienta adecvata.
Responsabilitate
Nu vom incerca sa vindem proiecte viitoare pana ce clientii au vazut beneficiul real al muncii noastre curente si solicita activitati suplimentare.