SECRETARA/ASISTENT BACK OFFICE
PINCU BARKAN OFFICE SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Secretara/ Asistent back office, cu cunostinte medii de limba engleza, cunoasterea limbii ebraice constituie un avantaj. Persoana dinamica, organizata, proactiva, cu dorinta de a invata lucruri noi ,buna interactie cu oamenii, empatica.
Capabila sa gestioneze situatii urgente si sa urmeze si sa respecte protocolul de lucru si orarul impus de companie.
Sunt necesare cunostinte de baza de informativa ( Office365, CRM, browser)
Capabila sa gestioneze situatii urgente si sa urmeze si sa respecte protocolul de lucru si orarul impus de companie.
Sunt necesare cunostinte de baza de informativa ( Office365, CRM, browser)
Descrierea jobului
Persoana resonsabila cu organizarea si arhivarea de documente, obtinere de programari, fotocopiere si completare de diverse documente administrative.
Task-uri specifice pentru secretariat/back office.
Task-uri specifice pentru secretariat/back office.
Publicat
12 Mart. 2024
Reactualizat
12 Mart. 2024
Expiră
11 Apr. 2024