Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

SECRETARA/ASISTENT BACK OFFICE

PINCU BARKAN OFFICE SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Secretara/ Asistent back office, cu cunostinte medii de limba engleza, cunoasterea limbii ebraice constituie un avantaj. Persoana dinamica, organizata, proactiva, cu dorinta de a invata lucruri noi ,buna interactie cu oamenii, empatica.
Capabila sa gestioneze situatii urgente si sa urmeze si sa respecte protocolul de lucru si orarul impus de companie.
Sunt necesare cunostinte de baza de informativa ( Office365, CRM, browser)

Descrierea jobului

Persoana resonsabila cu organizarea si arhivarea de documente, obtinere de programari, fotocopiere si completare de diverse documente administrative.
Task-uri specifice pentru secretariat/back office.
Publicat 12 Mart. 2024 Reactualizat 12 Mart. 2024 Expiră 11 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.