Candidatul Ideal
- Cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office;
- Atitudine proactiva, persoana optimista, dispusa sa invete si sa se dezvolte profesional;
- Abilitati de organizare si planificare, atentie la detalii, capacitate de analiza a informatiilor;
- Bune abilitati de comunicare si relationare cu clientii, de mediere a conflictelor si detensionare a disputelor;
- Experienta de lucru intr-o arhiva sau intr-un departament call center reprezinta un plus, insa nu este un criteriu eliminatoriu;
Descrierea jobului
- Preluarea apelurilor telefonice si relationarea cu clientii biroului;
- Intampinarea clientilor la sediul biroului si solutionarea solicitarilor acestora;
- Ordonarea si sortarea documentelor din cadrul dosarelor de executare;
- Gestionarea corespondentei biroului;
- Formarea dosarelor de executare;
- Fotocopierea si scanarea actelor din dosarele de executare;
- Indeplinirea oricaror altor sarcini specifice activitatii de executare silite, trasate de catre superiorul direct.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv;
- Abonament medical la o clinica privata;
- Oportunitati de dezvoltare in cariera intr-un mediu dinamic.
Descrierea companiei
Experienta in domeniul recuperarii creantelor ne-a invatat ca eficienta consta in efectuarea cu responsabilitate si promptitudine a actelor de executare silita, timpul fiind principalul adversar al ratei de succes.
Principalul nostru scop este perfectionarea continua prin cautarea de idei si proceduri noi care sa duca la maximizarea ratei de succes a recuperarii creantelor.
O parte din caracteristicile care ne recomanda sunt:
Te invitam sa te alaturi echipei noastre daca esti interesat sa:
Principalul nostru scop este perfectionarea continua prin cautarea de idei si proceduri noi care sa duca la maximizarea ratei de succes a recuperarii creantelor.
O parte din caracteristicile care ne recomanda sunt:
- colectivul, format dintr-o echipa tanara si totusi experimentata, dinamica si extrem de bine organizata;
- aplicatia informatica a biroului, dezvoltata in house, care faciliteaza gestionarea sarcinilor zilnice si permite interactionarea cu clientii biroului intr-un mod inedit;
- atitudinea inovatoare, ce ne indeamna sa experimentam si sa ne dezvoltam in permanenta aptitudinile si cunostintele in domeniul de activitate;
- spiritul de echipa, ce ne ajuta sa evoluam impreuna si sa intarim relatiile interpersonale.
Te invitam sa te alaturi echipei noastre daca esti interesat sa:
- faci parte dintr-un proiect inovator in domeniul executarii silite;
- iti aprofundezi cunostintele in domeniul recuperarii creantelor;
- iti dezvolti in mod progresiv abilitatile curente si sa deprinzi noi abilitati;
- te integrezi intr-un colectiv tanar si dinamic in care spiritul de echipa este extrem de apreciat.
Joburi similare
- 22 Nov. 2025
Asistent Manager / Secretara - locatie AIUD, judet ALBA
VAN-GAO SRL
Cluj-Napoca, Turda, Alba Iulia și alte 2 orașe4500 - 5500 RON net / lună


