Secretar Administrativ
Ana HR
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Căutăm o persoană dinamică și bine organizată pentru poziția de Secretar Administrativ în cadrul unui birou specializat în executarea judecătorească din Oradea.
Cerințe:
- Capacitatea de a înțelege și transpune în documente oficiale procedurile legate de executare judecătorească;
-Abilități solide de operare PC și redactare documente legale;
- Atenție sporită la detalii;
- Abilitate de gestionare a situațiilor dificile;
- Abilități de comunicare asertivă într-un mediu profesional care răspunde cerințelor clienților;
- Cunoștințe în legislație constituie un avantaj;
- Studii superioare în domeniul juridic constituie un avantaj.
Cerințe:
- Capacitatea de a înțelege și transpune în documente oficiale procedurile legate de executare judecătorească;
-Abilități solide de operare PC și redactare documente legale;
- Atenție sporită la detalii;
- Abilitate de gestionare a situațiilor dificile;
- Abilități de comunicare asertivă într-un mediu profesional care răspunde cerințelor clienților;
- Cunoștințe în legislație constituie un avantaj;
- Studii superioare în domeniul juridic constituie un avantaj.
Descrierea jobului
Responsabilități:
- Întocmește, îndosariază și arhivează actele juridice în dosarele de executare;
- Verifică legalitatea actelor cu caracter juridic și administrativ;
- Asigură suportul juridic conform legislației și în relațiile cu clienții;
- Identifică, previne și minimizează riscurile juridice care pot afecta firma;
- Asigură confidențialitatea informațiilor și a documentelor.
- Întocmește, îndosariază și arhivează actele juridice în dosarele de executare;
- Verifică legalitatea actelor cu caracter juridic și administrativ;
- Asigură suportul juridic conform legislației și în relațiile cu clienții;
- Identifică, previne și minimizează riscurile juridice care pot afecta firma;
- Asigură confidențialitatea informațiilor și a documentelor.
Descrierea companiei
ANA HUMAN RESOURCES CONSULTING s-a fondat din dorința de a oferi un loc accesibil și specializat de întâlnire a cererii cu oferta de capital uman. Misiunea noastră este de a contribui la creșterea calității muncii în organizațiile din România.
Publicat
4 Mart. 2024
Reactualizat
4 Mart. 2024
Expiră
3 Apr. 2024