Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Secretar(a) / Asistent Manager

CGA HOME CONSULTING SRL
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

ZONA - PIPERA, VOLUNTARI

Tu ai putea fi ocupantul postului, daca poti sa oferi:

- studii superioare: de preferat studii in domeniul filologie, limbi straine;
- experienta: minim 2 ani pe un post similar.
- bune cunostinte si deprinderi de operare PC.
- cunostinte de limba engleza la nivel avansat.
- capacitate organizatorica;
- capacitate de relationare cu alte persoane;
- capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor;
- spirit organizatoric, spirit de observatie, atentie distributiva, viteza de reactie;
- orientarea catre client, discutii cu clientii, atat la telefon cat si la birou
- organizarea actelor la birou
- implicare activa in cadrul firmei
- disponibilitate pe telefon si in afara programului
- disponibilitate de a lucra ocazional si in weekend
- atentie la detalii și abilitați de comunicare;
- seriozitate și lucru in echipa;
- abilitate generală de învățare;
- realizarea activitatilor administrative si de protocol
- redactarea si arhivarea documentelor;
- mentinerea relatiei cu diversi furnizori;
- mentinerea necesarului de consumabile, aprovizionarea cu materiale si echipamente de birotica;
- gestionarea corespondentei si a documentelor: primire, transmitere, inregistrare, repartizare, arhivare, gestionarea transmiterii documentelor prin curier;

Descrierea jobului

Principalele sarcini si responsabilitati :
- oferirea de asistenta tuturor colaboratorilor, asigurandu-le suportul necesar desfasurarii unei bune activitati a acestora si a activitatii de receptie si secretariat;
- preluarea corespondentei zilnice care intra in societate prin fax si/sau prin furnizorii de servicii, prin curierat, etc, inregistrarea in registrul intrari-iesiri, si distribuirea corespondentei inregistrate catre colaboratori/persoanele destinatare;
- asigurea interfatei cu clientii externi, respectiv informarea si acomodarea acestora in sediul companiei, executarea de sarcini specifice de secretariat;
- preluare apelurilor telefonice, redirectionarea lor sau transmiterea mesajele persoanelor carora le-au fost destinate;
- primirea, sortarea si /sau arhivarea corespondentei pentru membrii colaboratori ai companiei;
- asigurea protocolului pentru clientii si vizitatorii companiei;
- organizarea evidentei contractelor emise de societate sau primite de la terti, centralizarea si transmiterea acestora catre colaboratorii companiei, cu toate informatiile continute in aceste documente;
- redactarea raspunsurilor si corespondentei colaboratorilor, conform indicatiilor acestora;
- redactarea diverselor prezentari, rapoarte cerute de colaboratori, in principalele aplicatii MS Office: Powerpoint, Word, Excel;
- stabilirea datei si locului pentru intalniri, evenimente, calatorii de afaceri pentru management si colaboratori ai companiei, si de a-i informa din timp pe acestia asupra datei, orei si locului la care vor avea loc evenimentul;
- efectuarea rezervarii de tichete avion/tren, hotel, restaurant pentru diverse ocazii la care participa membrii de conducere si colaboratorii companiei;
- traducerea corespondentei sau a altor documente interne/externe; traduceri din Limba Engleza in Limba Romana si invers;
- oferirea de suport si asistenta managementului companiei, in activitatile administrative curente;
- solicitarea ofertelor de serviicii la cererea expresa a acestora;
- funizarea de informatii, detalii si rapoarte privind actvitatea de receptie-secretariat, precum si orice alte rapoarte cerute de catre managementul si colaboratorii companiei;
- gestionarea cu maxima confidentialitate documentele de interes general ale companiei;

Oferta noastra:
Oportunitatea de a lucra intr-un mediu de lucru dinamic si profesionist!

Descrierea companiei

CGA HOME CONSULTING SRL este una dintre cele mai noi si mai dinamice firme de consultanta si intermediere imobiliara de pe piata de profil din Romania. CGA HOME CONSULTING SRL ofera servicii specializate de consultanta si servicii de intermediere pentru toate segmentele pietei rezidentiale. Gama noastra de servicii integrate este menita sa ofere solutii complete intr-o piata imobiliara complexa. Implicandu-ne total in fiecare proiect, de la conceptul initial, diversele sale stadii si pana la finalizarea proiectului/achizitiei imobiliare, suntem in masura sa asiguram satisfacerea deplina a clientilor nostri.
Publicat 29 Febr. 2024 Reactualizat 28 Mart. 2024 Expiră 30 Mart. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.