Candidatul Ideal
- Studii medii/superioare tehnice;
- Experiență minim 2 ani pe un post similar;
- Bune abilități de operare Microsoft Office, Outlook;
- Cunoașterea termenilor tehnici în limba engleză;
- Abilități de organizare, comunicare și relaționare.
Descrierea jobului
- Asigurarea service-ului utilajelor furnizate clientilor
- contacteaza clientii pentru diagnosticarea primara a incidentelor in termen de 4 ore lucratoare de la primirea solicitarii;
- programeaza reviziile si reparatiile utilajelor vandute;
- efectueaza diagnoze pentru incidentele tehnice;
- solicita catre Coordonator Zonal interventia inginerilor de service in diagnoza sau reparatie daca este necesar;
- intocmeste oferte tehnico-comerciale pentru interventiile realizate de personalul din zona alocata;
- comanda piese Departamentului Logistica si distribuie piesele in functie de interventii;
- intocmeste oferte de pret pentru piese, consumabile si manopera;
- emite facturi/bonuri de consum pentru lucrarile de reparatii/revizii si urmareste incasarea facturilor.
- Vânzarea pieselor de schimb
- face comenzile de piese de schimb catre departamentul Logistica, pe baza cererilor colectate;
- urmăreşte comenzile si informeaza clientul asupra stadiului acestora;
- intocmeste facturi (pro-forma, fiscale) si urmăreşte încasarea acestora.
- Asigurarea intretinerii echipamentelor existente la punctul de lucru
- raspunde de intretinerea echipamentelor utilizate;
- raspunde de buna utilizare a echipamentelor incredintate si semnaleaza la sfarsitul zilei de lucru, catre seful direct, orice deteriorari ale acestora.
- Coordonarea activitatii mecanicilor din zona arondata
- centralizeaza fisele de lucru si fisele „one stop check” ale mecanicilor;
- centralizeaza defectiunile ramase nerezolvate si stabileste pasii de urmat pentru solutionarea acestora;
- monitorizeaza orele lucrate si deplasarile;
- raspunde de respectarea Normelor de Securitate a Muncii si a Normelor PSI specifice activitatilor pe care le desfasoara.
Descrierea companiei
ManpowerGroup este expertul global privind forța de muncă, creând soluții inovatoare în domeniu de aproape 70 de ani. În calitate de experți în forța de muncă, în fiecare zi conectăm la piața muncii peste 600,000 de persoane cu diverse abilități, într-o varietate de domenii și industrii. Familia brandurilor ManpowerGroup - Manpower, Experis, Right Management și ManpowerGroup Solutions – ajută peste 400,000 de clienți din 80 de țări și teritorii să identifice, atragă, dezvolte și gestioneze talentele de care au nevoie, oferindu-le soluții cuprinzătoare și integrate. ManpowerGroup este prezent în România de aproape 15 ani, susținând performanța, creșterea și și flexibilitatea a peste 350 de companii din toate regiunile și domeniile de activitate și conectând mii de candidați talentați și profesioniști cu experiență la oportunitățile potrivite.



