Responsabil Servicii Clienti Vlaicu

Leroy Merlin Romania
1 pozi╚Ťie
Anun╚Ť verificat

Anun╚Ť verificat

Textul acestui anun╚Ť a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile gre╚Öeli sau con╚Ťinut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

#CarieraTa începe cu a face ceea ce iube╚Öti:

­čŚŞ Î╚Ťi dore╚Öti s─â investe╚Öti pasiune în a oferi clien╚Ťilor servicii care dep─â╚Öesc nivelul a╚Ötept─ârilor?

­čŚŞ ╚Üi-ar pl─âcea s─â ai grij─â ca procese precum gestionarea seifului sau încasarea s─â se realizeze în condi╚Ťii optime?

­čŚŞ În plus, ai vrea s─â î╚Ťi petreci mare parte din zi într-un loc în care e╚Öti încurajat s─â fii tu, cel autentic, în care ╚Ťi se permite s─â gre╚Öe╚Öti ╚Öi e╚Öti ajutat s─â înve╚Ťi?

Dac─â ai r─âspuns cu ”Da!”, înseamn─â c─â ai ajuns exact unde trebuie. Ne c─âut─âm de zor un coleg fain ca tine în echip─â!

Al─âturi de noi, vei descoperi c─â respectul, cinstea, generozitatea, simplitatea, performan╚Ťa, exemplaritate ╚Öi coeren╚Ťa stau la loc de cinste. Locul în centrul c─âruia e╚Öti TU.

Cum ești:

  • Organizat – elaborezi planuri bine puse la punct pentru îndeplinirea activit─â╚Ťilor, pe care le urm─âre╚Öti în mod disciplinat;
  • Adaptabil – atunci când este este necesar, e╚Öti deschis la schimbarea metodei de lucru sau a abord─ârii pentru a atinge un obiectiv sau a îndeplini în mod corect o sarcin─â de lucru;
  • Atent la detalii – ai con╚Ötiin╚Ťa lucrului bine f─âcut, a╚Öa c─â e╚Öti hot─ârât s─â nu scapi din vedere niciun element care ar putea periclita calitatea rezultatelor;
  • Exemplar – te folose╚Öti de puterea exemplului personal pentru a impulsiona colegii de echip─â spre performan╚Ť─â;
  • Bun comunicator – î╚Ťi expui opiniile într-un mod adecvat pentru context ╚Öi interlocutor, pui întreb─âri deschise care îi încurajeaz─â pe ceilal╚Ťi s─â î╚Ťi exprime punctul de vedere, abordezi cu tact neîn╚Ťelegerile ╚Öi oferi feedback într-o manier─â pozitiv─â;
  • Sociabil – te împrietene╚Öti u╚Öor cu ceilal╚Ťi ╚Öi dezvol╚Ťi rela╚Ťii de lucru armonioase ╚Öi constructive.

Descrierea jobului

Ce vei face:
  • Depui toate eforturile necesare pentru buna func╚Ťionare a departamentului Servicii Clien╚Ťi;
  • E╚Öti responsabil de satisfac╚Ťia clien╚Ťilor prin cre╚Öterea calit─â╚Ťii serviciilor oferite la case, informa╚Ťii clien┼úi, case materiale construc┼úii, retur marf─â;
  • Optimizezi fluxul clien╚Ťilor la cas─â;
  • Garantezi pentru respectarea procedurile legate de gestionarea seifului;
  • Te asiguri c─â procesul de încasare se realizeaz─â în condi╚Ťii de siguran╚Ť─â ╚Öi eficien╚Ť─â;
  • Asi╚Öti ┼či ghidezi consilierii de pe linia caselor si de la Punctul Informa┼úii (formare, informare/comunicare, motivare/animare);
  • Încurajezi ini┼úiativele pozitive ┼či contribui la reu╚Öitele pe care le ob╚Ťine echipa ta;
  • Ai capacitatea de a desf─â┼čura mai multe func┼úii din acela┼či sector (recep┼úie, finan┼úare, seif, retur produse);
  • Împ─ârt─â┼če┼čti cuno┼čtin┼úele pe care le-ai acumulat colegilor din departament, ajutându-i s─â în┼úeleag─â meseria ╚Öi specificul companiei.
Ce vei g─âsi la noi:ÔÇő
  • O echip─â unit─â ╚Öi divers─â, preg─âtit─â s─â te primeasc─â ╚Öi s─â î╚Ťi ghideze cu grij─â ╚Öi r─âbdare primii pa╚Öi în companie, c─âtre autonomie;
  • Un mediu de lucru s─ân─âtos atât prin modul de lucru, cât ╚Öi prin asigurarea de s─ân─âtate Regina Maria de care beneficiaz─â to╚Ťi colegii;
  • Ocazia de a fi parte dintr-o strategie cu sens, de a fi util dincolo de limitele personale sau ale companiei, de a avea un impact pozitiv asupra comunit─â╚Ťilor, asupra mediului care ne g─âzduie╚Öte;
  • Sus╚Ťinerea de a te dezvolta constant atât prin cursuri de specialitate sau abonament la libr─âria Bookster, cât ╚Öi prin acompaniere managerial─â axat─â pe sus╚Ťinere ╚Öi formare;
  • Recunoa╚Öterea implic─ârii pe termen lung prin zile libere pentru vechimea în companie sau programe interne de recompensare pentru recomandarea de noi colegi;
  • Siguran╚Ťa unui loc de munc─â care respect─â echilibrul dintre via╚Ťa personal─â ╚Öi cea profesional─â:
    • flexibilitate ╚Öi adaptabilitate în programul de lucru;
    • card pentru tichete de mas─â;
    • zi liber─â pl─âtit─â pentru ziua de na╚Ötere;
    • suport pentru evenimente deosebite (na╚Ötere copil, c─âs─âtorie, deces);recuperarea zilelor libere na╚Ťionale dac─â acestea se suprapun cu weekendul.

Care este urm─âtorul pas:
S─â ne cunoa╚Ötem. Dac─â ceea ce ai aflat pân─â acum ╚Ťi-a stârnit interesul, înseamn─â c─â avem toate ╚Öansele s─â descoperim c─â ne place mult unul de cel─âlalt.

Descrierea companiei

Membr─â a Grupului Francez Adeo, compania Leroy Merlin este num─ârul 1 în Europa pe pia╚Ťa de bricolaj ╚Öi num─ârul 3 mondial. O realizare la care am ad─âugat câte o c─âr─âmid─â în fiecare an, timp de aproape 100 de ani. Ne-am construit o cas─â sigur─â ╚Öi confortabil─â pentru c─â nu credem în lucruri f─âcute cu jum─âtate de m─âsur─â.
Cele 20 magazine din 14 ora╚Öe din ╚Ťar─â sunt stâlpii no╚Ötri de rezisten╚Ť─â ╚Öi dovada ambi╚Ťiei de a fi cei mai buni. ╚śi nu ne oprim aici. Povestea a început cu ridicarea unei temelii solide – echipa noastr─â. Adic─â cei peste 3000 de oameni grozavi care formeaz─â familia Leroy Merlin. Împreun─â, suntem creatori de experien╚Ťe, strategii ╚Öi pove╚Öti. Ne dorim s─â contribuim în fiecare zi la îmbun─ât─â╚Ťirea lumii în care tr─âim. ╚śi nu e lucru mic c─â am reu╚Öit pân─â acum s─â facem ziua mai bun─â la sute de milioane de oameni.
Vino s─â continui povestea al─âturi de noi!

Publicat 3 Mart. 2023 Reactualizat 24 Mart. 2023 Expir─â 2 Apr. 2023
Joburi similare
Administrare cookies ­čŹ¬

Folosim cookie-uri pentru a-╚Ťi oferi o experien╚Ť─â presonalizat─â.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Po╚Ťi administra oric├ónd set─ârile aici.