![Omya Calcita S.R.L.](https://content.ejobs.ro/img/banners/anunturi/bhfhbw1hv1dtzz09.png)
Responsabil Logistica si Relatii Clienti – temporar
Omya Calcita S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Studii medii sau superioare, experienta in logistica si/sau relatii clientii - minim 1 an.
Cunoasterea proceselor logistice.
Abilitati de comunicare, planificare, organizare si analiza.
Spirit de echipa, temperament pozitiv si energic.
Cunostinte avansate de MS Office.
Experinta in utilizarea sistemelor ERP si WMS / TMS (experienta in SAP constituie un avantaj).
Cunoasterea proceselor logistice.
Abilitati de comunicare, planificare, organizare si analiza.
Spirit de echipa, temperament pozitiv si energic.
Cunostinte avansate de MS Office.
Experinta in utilizarea sistemelor ERP si WMS / TMS (experienta in SAP constituie un avantaj).
Descrierea jobului
Inregistrarea comenzilor clientilor in sistemul informatic Omya.
Inregistrarea comenzilor de transport in sistemul informatic Omya.
Mentinerea si actualizarea ofertelor tarifare ︁︀︂︃︃︇︅︀in ERP-ul companiei.
Mentinerea relatiei cu clientii si transportatorii pana la livrarea comenzii clientilor, conform solicitarii clientilor.
Monitorizarea indicatorilor logistici de performanta - ex. livrari in timpul solicitat de client si in cantitatea solicitata de clienti (OTIF); inregistrarea dovezii livrarii (POD).
Inregistrarea sesizarilor si reclamatiilor clientilor si informarea colegilor responsabili pentru solutionarea acestora.
Responsabilitatea generala de executie corecta si la timp a inregistrarilor si monitorizarilor logistice solicitate.
Inregistrarea comenzilor de transport in sistemul informatic Omya.
Mentinerea si actualizarea ofertelor tarifare ︁︀︂︃︃︇︅︀in ERP-ul companiei.
Mentinerea relatiei cu clientii si transportatorii pana la livrarea comenzii clientilor, conform solicitarii clientilor.
Monitorizarea indicatorilor logistici de performanta - ex. livrari in timpul solicitat de client si in cantitatea solicitata de clienti (OTIF); inregistrarea dovezii livrarii (POD).
Inregistrarea sesizarilor si reclamatiilor clientilor si informarea colegilor responsabili pentru solutionarea acestora.
Responsabilitatea generala de executie corecta si la timp a inregistrarilor si monitorizarilor logistice solicitate.
Descrierea companiei
Companie multinațională elvețiană , activă în industria minieră și chimică, cu o experiență de peste 100 de ani în promovarea și vânzarea carbonatului de calciu în Europa și în întreaga lume. Pentru mai multe informații despre compania noastră, vă rugăm să vizitați
http://www.omya.com
http://www.omya.com
Publicat
4 Iun. 2024
Reactualizat
2 Iul. 2024
Expiră
4 Iul. 2024