Responsabil Google Ads / Social Media / Marketing
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Domeniul nostru este probabil unul din cele mai cool din punct de vedere al marketingului - promovam servicii de calitate pentru blanosi patrupezi, pe care ii facem frumosi si sanatosi. Munca la noi este pe cat de fun iti poti imagina ca poate fi la un job. :) In plus, suntem foarte creativi si orientati catre satisfactia clientilor și fericirea patrupezilor.
Suntem in cautarea unei persoane care sa preia gestiunea conturilor de publicitate (Google Ads) si celor de social media (Facebook, Instagram, etc). Activitatea pe Google Ads este cea mai importanta, deci focusul tău ar trebui să fie pe experienta in acest sens. Totodata, job-ul este unul cu prezenta la birou, full time (zona Aparatorii Patriei).
Descrierea jobului
- Gestiunea contului de Google Ads (minim 20-30 campanii pentru servicii, magazin online). Propuneri de noi campanii, monitorizare si optimizare constanta a celor existente (chiar si zilnica), corelare constanta a rezultatelor din Ads cu cele practice (vanzari, clienti noi, etc), identificare de noi metode de tracking a rezultatelor, samd. Contul este mai mare si complex decat te astepti probabil (dar totusi nu justifica un program full time pentru cineva - de aceea combinam postul cu activitatile de social media)
- Gestiunea conturilor de Social Media - stabilirea unui calendar de postari si respectarea lui. Preluarea de poze si materiale de la restul colegilor, fotografierea/filmarea in regim propriu in functie de timp, postarea materialelor, raspuns la comentarii pe postari sau review-uri (foarte bune de altfel)
- Gestiunea necesarului de materiale printate (flyere) pentru locatii
- Propuneri/implementari de activitati online sau offiline pentru cresterea vizibilitatii si informarii potentialilor clienti legat de existenta noastra.
- Ai experienta in lucrul cu Google Ads (ideal si o certificare), Google Analytics, preferabil intr-o agentie - sa fi gestionat mai multe tipuri de conturi /clienti, promovare de servicii cat si produse, sa cunosti tipurile de campanii, targetari, audiente, etc.
- Ai cunostinte macar medii despre gestiunea paginilor de Facebook, Instagram, s.a.
- Stapanesti limba engleza la nivel mediu
- Iti doresti ca prin munca ta sa faci o schimbare in bine in viata proprietarilor si patrupedelor acestora
- Ai disponibilitate pentru lucrul la birou
- Bugetul salarial este de principiu intre 4000 si 5000 lei net, in functie de experienta (bonuri de masa incluse in aceasta suma)
- Reduceri consistente la servicii si produse pentru animalele proprii (daca exista)
- Abonament la Regina Maria (cu un cost foarte mic din partea ta, daca se doreste)
- Prime in zile de sarbatoare (150 lei) si de ziua de nastere (suma variaza in functie de vechimea in firma)
- Loc de parcare (daca e nevoie), cafea, Macbook, caldura in birou iarna si frig vara, etc :)
- Lucruri “generice” dar reale in cazul nostru - colegi simpatici, libertatea de a implementa ideile proprii atat online cat si offline, loc de dezvoltare.
Descrierea companiei
Perfect Pet opereaza 3 centre veterinare in Bucuresti, unde oferim o gama de servicii si produse complete pentru proprietarii de animale de companie.
Pentru clienti, Perfect Pet reprezinta locul unde pot gasi ce este mai bun pentru prietenii necuvantatori, fie ca este vorba de servicii medicale, de frizerie sau produse din petshop.
Pentru angajati, salonul reprezinta locul in care isi pot perfectiona calitatile in domeniul frizeriei, in care lucreaza intotdeauna cu echipamente si produse de cea mai buna calitate si in cele mai bune conditii.
Prin cabinetul medical oferim clientilor aceeasi experienta placuta si fara griji cu care s-au obisnuit in cadrul salonului. Aici, angajatii cu studii din domeniul medical pot deprinde experienta si noi cunostinte, avand acces la dotari moderne si suport din partea intregii echipe pentru a se dezvolta profesional.