Responsabil Administrativ Facility
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii medii / Studiile superioare constituie un avantaj
- Experienta anterioara de minim 2 ani intr-un departament administrativ
- Cunostinte MS Office
- Bune abilitati de comunicare si relationare
- Flexibilitate de a se adapta la schimbarile dintr-o organizatie in continua dezvoltare
- Atitudine pro-activa
- Capacitate de planificare si prioritizare
Descrierea jobului
- Monitorizezi din punct de vedere constructiv si tehnic starea locatiilor companiei si echipamentelor (agentii / spatii comerciale)
- Vei anunta si urmari solutionarea problemelor tehnice catre furnizorii contractati
- Planifici programul de mentenanta si coordonezi echipa tehnica (3 tehnicieni)
- Vei administra contractele cu furnizorii din aria de competenta
- Participi la proiectele de deschidere/relocare/inchidere/renovare a locatiilor companiei
- Efectuezi deplasari ocazionale in agentii
- Te vei asigura de administrarea corespunzatoare a spatiilor inchiriate si de activitatea de aprovizionare cu articole de papetarie, birotica, consumabile specifice, produse de protocol, echipamente, etc.
- Contribui la elaborarea si actualizeaza politicile si procedurile specifice de lucru specifice de lucru activitatii desfasurate
- Vei administra si monitoriza activitatea de arhivare fizica si electronica
- Vei administra contractele cu companii specializate in activitati de posta, produse de birotica, consumabile, etc.
- Verifici facturile din aria de activitate
- Menti baza de date a furnizorilor existenti
- Monitorezi flota auto: programari service, mentinerea documentelor si politelor de asigurari, foi de parcurs, etc.
- Oferi suport in relatia cu autoritatiile si furnizorii companiei
Ce iti oferim:
- Prime de sarbatori
- Decont transport
- Contract nedeterminat
- Abonament medical la Regina Maria. In plus, pentru ca intotdeauna ne gandim la cei dragi, putem sa le oferim asigurare medicala la preturi preferentiale
- Abonament Bookster
- Preturi speciale la produsele comercializate in cadrul companiei
Descrierea companiei
Despre CreditAmanet
Ocupand primul loc pe Bucuresti pentru profilul nostru de activitate, suntem o companie ce ofera servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet, comerț cu bijuterii, electronice, bunuri de lux si schimb valutar.
In prezent, operam in 22 de agenții și deservim comunitați din Bucureşti , Ilfov, Sibiu, Braşov, Piatra Neamţ, Focşani, Bacău, Galaţi, Constanţa, Tg. Mureș, Buzău, Ploiești.
Intrucat oamenii sunt ingredientul de succes al companiei noastre , investim resurse considerabile in formarea si dezvoltarea acestora pentru ca suntem #impreuna atunci cand conteaza!