RESPONSABIL ADMINISTRATIV / ACHIZITII
FABRICA DE BERE GRIVITA
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Spirit intreprinzator, atent la detalii, simt practic si pragmatic
Persoana energica, organizata, riguroasa
Bune abilitati de comunicare cu diferite categorii de angajati si furnizori
Cunostinte de management al proiectelor
Experienta in managementul echipei de minim 3 ani
Experienta in gestionarea resurselor si a contractelor (administrarea unei cladiri reprezinta un avantaj)
Cunoasterea limbii engleze
Calculator – Word, Excel, transfer de date
Studii superioare reprezinta un avantaj
Permis de conducere categoria B
Persoana energica, organizata, riguroasa
Bune abilitati de comunicare cu diferite categorii de angajati si furnizori
Cunostinte de management al proiectelor
Experienta in managementul echipei de minim 3 ani
Experienta in gestionarea resurselor si a contractelor (administrarea unei cladiri reprezinta un avantaj)
Cunoasterea limbii engleze
Calculator – Word, Excel, transfer de date
Studii superioare reprezinta un avantaj
Permis de conducere categoria B
Descrierea jobului
Atributii specifice:
Aloca eficient resursele prin:
- Coordonarea departamentului administrativ (curatenie, reparatii, securitate, IT)
- Negocierea contractelor si stabilirea politicilor de achizitii
- Asigurarea standardelor de protectie a muncii, prevenirea si stingerea incendiilor
Responsabilitati ADMINISTRATIVE:
Gestioneaza efficient bugetul operational al cladirii – mentenanta, reparatii
Gestioneaza efficient bugetul de operare si intretinere al echipamentelor
Dezvolta si implementeaza politica privind accesul in cladiri – portari, receptive, paza – parcarea si spatiile de depozitare
Intretine relatia cu firmele de salubritate si DDD
Creaza si implementeaza politici pentru alocarea resurselor organizatiei – mijloace fixe (constructii, instalatii, mobilier), inventor, fise de echipamente, fise de utilizare
Organizează şi coordonează operaţiunile privind inventarierile periodice şi anuale, precum şi operaţiunile de evaluare şi reevaluare a patrimoniului unităţii;
Organizează şi coordonează operaţiunile privind scoaterea din funcţiune, clasarea şi declasarea bunurilor materiale şi a mijloacelor din dotare, potrivit prevederilor legale în vigoare;
Analizează periodic, împreună cu administratorul si contabilul-şef, execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli şi propune măsuri corespunzătoare privind îmbunătăţirea activităţii;
Urmareste si gestioneaza autorizatiile de functionare, la cerere reprezinta societatea in relatia cu institutiile statului
Urmareste si gestioneaza relatia cu furnizorii de utilitati
Responsabilitati activitatea de ACHIZITII:
Planifica, monitorizeaza, implementeaza si evalueaza planul de achizitii
Cerceteaza piata pentru a identifica cei mai potriviti furnizori si transmite cereri de oferta
Pregateste analiza de oferta si achizitie
Organizează şi coordonează întocmirea planurilor de de aprovizionare
Negociaza contractele de achizitii de bunuri, materii prime si servicii
Coordonează îndeplinirea planului de investiţii şi urmăreşte realizarea acestuia;
Face propuneri privind bugetul lunar si annual al directiei
Aloca eficient resursele prin:
- Coordonarea departamentului administrativ (curatenie, reparatii, securitate, IT)
- Negocierea contractelor si stabilirea politicilor de achizitii
- Asigurarea standardelor de protectie a muncii, prevenirea si stingerea incendiilor
Responsabilitati ADMINISTRATIVE:
Gestioneaza efficient bugetul operational al cladirii – mentenanta, reparatii
Gestioneaza efficient bugetul de operare si intretinere al echipamentelor
Dezvolta si implementeaza politica privind accesul in cladiri – portari, receptive, paza – parcarea si spatiile de depozitare
Intretine relatia cu firmele de salubritate si DDD
Creaza si implementeaza politici pentru alocarea resurselor organizatiei – mijloace fixe (constructii, instalatii, mobilier), inventor, fise de echipamente, fise de utilizare
Organizează şi coordonează operaţiunile privind inventarierile periodice şi anuale, precum şi operaţiunile de evaluare şi reevaluare a patrimoniului unităţii;
Organizează şi coordonează operaţiunile privind scoaterea din funcţiune, clasarea şi declasarea bunurilor materiale şi a mijloacelor din dotare, potrivit prevederilor legale în vigoare;
Analizează periodic, împreună cu administratorul si contabilul-şef, execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli şi propune măsuri corespunzătoare privind îmbunătăţirea activităţii;
Urmareste si gestioneaza autorizatiile de functionare, la cerere reprezinta societatea in relatia cu institutiile statului
Urmareste si gestioneaza relatia cu furnizorii de utilitati
Responsabilitati activitatea de ACHIZITII:
Planifica, monitorizeaza, implementeaza si evalueaza planul de achizitii
Cerceteaza piata pentru a identifica cei mai potriviti furnizori si transmite cereri de oferta
Pregateste analiza de oferta si achizitie
Organizează şi coordonează întocmirea planurilor de de aprovizionare
Negociaza contractele de achizitii de bunuri, materii prime si servicii
Coordonează îndeplinirea planului de investiţii şi urmăreşte realizarea acestuia;
Face propuneri privind bugetul lunar si annual al directiei
Descrierea companiei
Fabrica de bere arizanala cu zona de servire si Centru de Productie in Popesti Leordeni.
Publicat
27 Mart. 2024
Reactualizat
24 Apr. 2024
Expiră
26 Apr. 2024