Candidatul Ideal
Cautam reprezentant vanzari care sa se adreseze clientilor din domeniul Facility Management!
Cerinte cheie:
- minimum 3-5 ani de experiență de vânzări în industrii cu ciclu mediu/ lung de vânzare
- utilizator soft CRM
- Studii superioare- nivel licență
- permis de conducere Categoria B
- cunoașterea condițiilor și demersurilor de participare la licitațiile de profil reprezintă un avantaj
- cunoștințele din domeniul Facility Management reprezintă un avantaj
Cerinte cheie:
- minimum 3-5 ani de experiență de vânzări în industrii cu ciclu mediu/ lung de vânzare
- utilizator soft CRM
- Studii superioare- nivel licență
- permis de conducere Categoria B
- cunoașterea condițiilor și demersurilor de participare la licitațiile de profil reprezintă un avantaj
- cunoștințele din domeniul Facility Management reprezintă un avantaj
Descrierea jobului
Responsabilități:
- Identifici clienții, stabilești vizite și prezinți serviciile companiei ca să închei noi colaborări
- Realizezi procese complete de ofertare și vânzare în acord cu target-ul și sistemul de vânzări
- Faci follow-up cu noii clienți, în faza de demarare a contractului
- Urmărești și analizezi concurența și tendințele de cumpărare în piața de profil
- Reprezinți compania la diverse evenimente organizate
Programul este full time și include orele la birou și deplasările la sediile clienților.
Ce oferim:
- o schemă de venit compusă din salariu fix și bonusuri pentru atingerea obictivelor pe care le stabilim;
- mașină de serviciu;
- asigurare medicală;
- dezvoltare profesională.
- Identifici clienții, stabilești vizite și prezinți serviciile companiei ca să închei noi colaborări
- Realizezi procese complete de ofertare și vânzare în acord cu target-ul și sistemul de vânzări
- Faci follow-up cu noii clienți, în faza de demarare a contractului
- Urmărești și analizezi concurența și tendințele de cumpărare în piața de profil
- Reprezinți compania la diverse evenimente organizate
Programul este full time și include orele la birou și deplasările la sediile clienților.
Ce oferim:
- o schemă de venit compusă din salariu fix și bonusuri pentru atingerea obictivelor pe care le stabilim;
- mașină de serviciu;
- asigurare medicală;
- dezvoltare profesională.
Descrierea companiei
SIMACEK Facility Services este o companie specializată în servicii integrate de Facility Management și Amenajare spații verzi. Oferta actuală de servicii cuprinde:
- servicii integrate de curățenie
- amenajare și mentenanță de spații verzi
- mentenanță tehnică
- pază
- servicii integrate de curățenie
- amenajare și mentenanță de spații verzi
- mentenanță tehnică
- pază
Joburi similare