Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Reprezentant Vanzari

LA LORRAINE SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Foarte bune abilitati de analiza si rezolvare a problemelor;
Flexibilitate si inventivitate in abordarea rezolvarii problemelor;
Abilitatea de a lua decizii rapide;
Abilitatea de a prioritiza;
Excelente abilitati de comunicare;
Abilitati de planificare, organizare, si coordonare ;
Aptitudini analitice;
Abilitati de negociere;
Echilibru emotional;
Usurinta, claritate si coerenta in exprimare;
Trasaturi pozitive de caracter: exigenta, obiectivitate, spirit critic, consecventa in actiune;
Comportament adecvat (limbaj, vestimentatie, reguli de politete);
Orientare spre atingerea obiectivelor .

Descrierea jobului

Verifica prezenta produselor LLR la raft, identifica si rezolva problemele legate de prezenta (comenzi);
Consiliaza locatiile cu privire la modul de coacere ;
Se asigura de prezenta in magazin a produselor negociate central;
Trimite zilnic poze reprezentative din locatiile vizitate;
Verifica si raporteaza promotiile, produsele noi etc, atat LLR cat si concurenta;
Influenteaza si raporteaza cu frecventa saptamanala Share of Assortment;
Influenteaza si raporteaza cu frecventa saptamanala Share of Shelf;
Se asigura de prezenta in magazin a plasarilor secundare negociate central .

Descrierea companiei

O poziție provocatoare într-un mediu dinamic și internațional, care vă permite să veniți cu cele mai bune soluții pentru a sustine extinderea organizației noastre .
La La Lorraine Bakery Group, antreprenoriatul este foarte apreciat și există loc de inițiativă.
Te vei alătura unei echipe de colegi (internaționali) motivați și entuziaști, care sunt bucuroși să-și împărtășească cunoștințele și să te ajute să crești și să te dezvolți. Academia noastră LLBG sprijină și dezvoltă angajații noștri prin diverse inițiative de formare. Dezvoltând talentul și expertiza tuturor, cu toții putem deveni cea mai bună versiune a noastră.
Veți face parte dintr-o organizație cu ambiții puternice de creștere care dorește să-și asume și responsabilitatea pentru mediu și societate. Ne angajăm să îndeplinim așteptările de astăzi într-un mod sustenabil, având în vedere generațiile viitoare.
Apreciem angajații noștri și investim într-un mediu de lucru fericit prin diverse inițiative precum: activități sportive și de bunăstare, respect pentru echilibrul vieții profesionale.

Beneficiile La Lorraine

• Servicii medicale plătite – Angajații fericiți și sănătoși sunt mai productivi – sprijinim sănătatea și bunăstarea angajaților noștri.

• Tichete de masă- Prin alimentație, organismul nostru primește toți nutrienții (lipide, carbohidrați, proteine, minerale și vitamine), astfel încât să putem funcționa optim, iar activitățile noastre zilnice se pot desfășura fără probleme, de aceea îți oferim tichete de masă cu valoare de 30 Ron;

• A 13-a plată - Această plată suplimentară este considerată o modalitate de a mulțumi angajaților pentru munca și dedicarea lor de-a lungul anului.

• Bonus anual de performanță - evoluția angajaților noștri și implicarea lor în diferite proiecte contează, sprijinim creșterea tuturor oferind un bonus anual de performanță.

• Teambuilding- Pe lângă faptul că avem ocazia să ne relaxăm și să ieșim din zona noastră de confort, este și o oportunitate care ne ajută să ne cunoaștem mai bine și să devenim mai puternici ca echipă.

• Training- Credem că un angajat care primește pregătirea de care are nevoie este mult mai potrivit pentru jobul său. Un training are si rolul de a „lucra” la respectul de sine a angajatilor.

• Bonusuri de recomandare- avem incredere in angajatii nostri, de aceea apreciem recomandarile acestora, pentru fiecare recomandare care aduce un nou coleg in echipa La Lorraine vei primi un bonus.

• Bookster- pentru a putea evolua trebuie să fim în continuă învățare. Bookster ne ajută să ne scufundăm într-o lume a noastră.

• Zile de concediu dupa vechime- Stim cat de important este timpul liber pentru angajatii nostri, asa ca oferim o zi de concediu in plus in primii 4 ani. Începem cu 21 de zile de odihna.

• Sărbătorim și avem grijă împreună – sărbătorim fiecare sărbătoare așa cum trebuie, așa că oferim bonusuri de Crăciun, Paște și Ziua Femeii. Nu uităm copiii angajaților noștri și îi sărbătorim în fiecare an.

• Home office- oferim posibilitatea de a lucra anumite zile de acasa de comun acord cu managerul departamentului.

• Produsul nostru - Fiecare angajat se poate bucura de produsele noastre de patiserie și panificație zi de zi.

• Ce urmeaza... Servirea unei mese calde la locul de muncă - după o zi solicitantă la serviciu, dorim ca angajații noștri să nu se mai gândească la comenzile de mâncare... Așa că le venim în ajutor cu o cantină a companiei unde fiecare angajat poate cumpăra o varietate de alimente la prețuri accesibile și se pote bucura de compania colegilor.


Produsele noastre sunt în centrul atenției și puteți gusta literalmente pasiunea noastră în fiecare zi.
Ne-ar plăcea să împărtășim cu voi valorile, viziunea și proiectele noastre de sustenabilitate!

Publicat 11 Mart. 2024 Reactualizat 11 Mart. 2024 Expiră 10 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.