Candidatul Ideal
📣 Candidatul ideal:
- Fire dinamică, sociabilă și proactivă;
- Putere de convingere, capacitate de negociere / persuasiune;
- Atenție distributivă, ascultare activă a interlocutorului;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Atitudine cooperantă în raport cu colegii;
- Dorință și inițiativă în cultivarea relațiilor de parteneriat cu clienții;
- Absolvent de studii superioare;
- Cunoștințe și experiență în zona de vânzări de servicii de minim 2 ani;
- Cunoștințe de limba engleză, cel puțin la nivel mediu (nice-to-have);
- Dorința de a evolua în domeniul vânzărilor, de a-ți consolida cunoștințele în acest domeniu;
- Permis de conducere, categoria B;
- Disponibilitate pentru deplasări pe teren (vizite la clienți, prospectarea pieței în căutare de noi clienți);
- Experiență cu pachetul Microsoft Office, îndeosebi Excel pentru realizarea rapoartelor de vânzări;
- Cunoștințe de operare într-un tool de tip CRM (Customer Relationship Management).
Descrierea jobului
✅ Responsabilități / Atribuții
🧘 Beneficii
- Asigurarea prezentării, promovării și vânzării serviciilor logistice pe care compania le oferă;
- Identificarea și contactarea potențialilor clienți în vederea remiterii ofertei, negocierii, încheierii și executării contractelor comerciale;
- Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu;
- Acordarea de asistență din punct de vedere comercial tuturor clienților (actuali și potențiali);
- Gestionarea și soluționarea situațiilor operaționale neprevăzute ce pot apărea;
- Se asigură de corectitudinea datelor și a prețurilor înscrise în documentele comerciale;
- Prioritizarea încărcării mărfurilor paletizate pe camioanelor de distribuție;
- Realizarea obiectivelor de vânzări setate;
- Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contravalorii facturilor de la clienții din portofoliu;
🧘 Beneficii
- O echipă frumoasă, care îți va fi alături, cu răbdare și înțelegere, în procesul de învățare;
- Pachet salarial motivant cu o parte fixă plus bonusuri în funcție de performanță;
- Tichete de masă;
- Laptop, telefon și mașină de serviciu (full-time);
- Abonament medical anual la o clinică privată;
- Oportunitatea să îți dezvolți cariera într-un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă dinamică și profesionistă;
- Cursuri periodice de perfecționare, de top și activități recreaționale în echipă (teambuilding).
Descrierea companiei
🌍 Despre TRANSGOR LOGISTIK
TRANSGOR LOGISTIK este o companie specializată în servicii complete de logistică, oferind:
🚛 Transport rutier – intern și internațional;
✈️🚢 Transport aerian și maritim de marfă în toată Europa;
📦 Depozitare și expediții eficiente pentru orice tip de marfă.
📍 Sediul central este în Iași - Tomești, cu puncte de lucru în:
➡️ Cluj-Napoca
➡️ București
✅ Standardele noastre de calitate
🔧 Implementăm un Sistem de Management Integrat Calitate – Mediu, certificat conform:
🌐 Afilieri și parteneriate;
🤝 Suntem membri:
TRANSGOR LOGISTIK este o companie specializată în servicii complete de logistică, oferind:
🚛 Transport rutier – intern și internațional;
✈️🚢 Transport aerian și maritim de marfă în toată Europa;
📦 Depozitare și expediții eficiente pentru orice tip de marfă.
📍 Sediul central este în Iași - Tomești, cu puncte de lucru în:
➡️ Cluj-Napoca
➡️ București
✅ Standardele noastre de calitate
🔧 Implementăm un Sistem de Management Integrat Calitate – Mediu, certificat conform:
- ISO 9001:2015
- ISO 14001:2015
🌐 Afilieri și parteneriate;
🤝 Suntem membri:
- Uniunea Societăților de Expediție din România (USER)
- Asociația Română de Transport Rutier Internațional
Joburi similare
- 26 Apr. 2025
Reprezentant comercial Tehnic
ALBERT BERNER SRL
București, Constanta, Oradea și alte 3 orașe880 - 2500 EUR net / lună - 28 Apr. 2025
Referent Vanzari si Merketing - servicii de transport
OHR Solution SRL-D
Sibiu5000 - 7000 RON net / lună - 30 Apr. 2025
Reprezentant Vânzări – Echipamente și Soluții Tehnice B2B
Cotraco Rom
Pitesti, Ploiesti, Targoviste, Ilfov