Candidatul Ideal
• Studii superioare (preferabil medicale, farmaceutice sau economice);
• Experiență de minimum 2 ani în vânzări medicale;
• Cunoștințe solide despre piața medicală privată și publică din România;
• Abilități excelente de comunicare, prezentare și networking;
• Capacitate de a dezvolta și menține relații de lungă durată cu medici și clinici;
• Disponibilitate pentru deplasări frecvente;
• Permis de conducere categoria B.
• Experiență de minimum 2 ani în vânzări medicale;
• Cunoștințe solide despre piața medicală privată și publică din România;
• Abilități excelente de comunicare, prezentare și networking;
• Capacitate de a dezvolta și menține relații de lungă durată cu medici și clinici;
• Disponibilitate pentru deplasări frecvente;
• Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
Creșterea numărului de pacienți prin identificarea, atragerea și fidelizarea medicilor trimițători (din spitale publice și private, cabinete individuale, clinici) și promovarea serviciilor medicale și a expertizei medicilor spitalului.
• Identifică și contactează medici specialiști (neurochirurgie, ORL, ortopedie, neurologie, chirurgie, imagistica etc.);
• Construiește și menține relații de încredere și colaborare cu medicii trimițători;
• Prezintă oferta medicală a institutiei: competențele medicilor, dotările tehnologice, procedurile disponibile, avantajele pentru pacienți;
• Planifică și efectuează vizite regulate la cabinete și clinici partenere;
• Organizează evenimente, workshopuri sau prezentări pentru a promova serviciile spitalului;
• Monitorizează fluxul de pacienți trimiși de fiecare medic și propune măsuri de consolidare a colaborării;
• Raportează periodic activitățile și rezultatele (număr de contacte, vizite, medici noi atrași, pacienți generați);
• Colaborează cu departamentele interne (medical, marketing, relații pacienți) pentru a asigura o experiență optimă a pacienților;
• Respectă normele de etică medicală, deontologie și regulamentele în vigoare.
• Identifică și contactează medici specialiști (neurochirurgie, ORL, ortopedie, neurologie, chirurgie, imagistica etc.);
• Construiește și menține relații de încredere și colaborare cu medicii trimițători;
• Prezintă oferta medicală a institutiei: competențele medicilor, dotările tehnologice, procedurile disponibile, avantajele pentru pacienți;
• Planifică și efectuează vizite regulate la cabinete și clinici partenere;
• Organizează evenimente, workshopuri sau prezentări pentru a promova serviciile spitalului;
• Monitorizează fluxul de pacienți trimiși de fiecare medic și propune măsuri de consolidare a colaborării;
• Raportează periodic activitățile și rezultatele (număr de contacte, vizite, medici noi atrași, pacienți generați);
• Colaborează cu departamentele interne (medical, marketing, relații pacienți) pentru a asigura o experiență optimă a pacienților;
• Respectă normele de etică medicală, deontologie și regulamentele în vigoare.
Descrierea companiei
Teamland este cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane. Oferim cu profesionalism servicii din domeniu precum:
- recrutarea de manageri sau specialiști,
- asigurarea de forţă de muncă temporară,
- audit de Resurse Umane,
- instruirea personalului.
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoştinţele noastre de specialitate şi din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluţii inovative pentru fiecare client.
Joburi similare