Publicat 18 Apr 2017 | Reactualizat 16 Mai 2017 | Expiră 20 Mai 2017

Reprezentant vanzari call center

5 posturi
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Educatie:
Studii medii

Experienta:
Experienta minim 1an în zona de relatii cu clientii si zona de vanzari constituie un avantaj.

Cunostinte PC:
Bune cunostinte de operare calculator;


Competente / Abilitati:
Cunostinte solide de limba romana;
Abilitati excelente de comunicare si ascultare;
Autocontrol, stabilitate emotionala;
Adaptabilitate;
Orientare catre client;
Orientare catre rezultate;
Capacitate de organizare si planificare a activitatii;
Abilitati de identificare si solutionare a problemelor;
Abilitati de invatare rapida;
Orientare catre detaliu;
Abilitati de lucru in echipa;
Etica si integritate;
Rezistenta la stres;
Disponibilitate de a lucra in tura.

Limbi straine:
Cunostinte de limba engleza (nivel mediu);

Descrierea jobului

Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile Companiei. Ofera informatii de calitate clientilor care sunt transferati din IVR pentru a li se face vanzari sau pentru a le rezolva solicitarile de natura comerciala. Contribuie activ in vederea indeplinirii obiectivelor compartimentului respectand standardele de calitate.


•Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile Companiei, la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de sefii ierarhici superiori. Urmareste stadiul cererilor inregistrate;

•Participa activ in vanzarea de produse si servicii, urmand procedurile si procesele companiei;

•Realizeaza planurile de vanzari setate pentru fiecare perioada;

•Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti, pastrand un ton amabil si profesionist pe toata durata apelului.

•Foloseste corect aplicatiile cu care lucreaza, astfel incat sa ofere informatii corecte si sa inregistreze corect solicitarile clientilor.

•Isi insuseste in 24 de ore de la informare noile servicii si/sau noile proceduri de lucru.

•Solicita ajutorul sefului de tura/supervisorului/managerului ori de cate ori rezolvarea solicitarilor clientilor depaseste competenta proprie.

•Participa la toate sesiunile de instruire pentru imbunatatirea performantelor proprii, se preocupa de insusirea de noi cunostinte si dezvoltarea abilitatilor. Cunoaste serviciile si produsele Companiei.

•Respecta cu strictete programul de lucru: inceperea programului de lucru, pauzele, durata programului de lucru setate de superiori in functi de nevoile departamentului.

•În situaţia în care traficul o impune, se va loga pe modulul stabilit ( Inbound/Outbound ), conform deciziei responsabilului locului de muncă .

•Dovedeşte interes în atingerea indicatorilor de performanţă atât la nivel individual, cât şi la nivelul echipei.

•Se implică în alte activităţi de orientare către client, dacă este solicitat.

•În funcţie de evoluţia nevoilor de business din cadrul Companiei, efectuează temporar orice alte activităţi similare, specifice Direcţiei Executive de care aparţine

•Cunoaşte, respectă şi aplică modul de lucru cu aplicaţiile specifice locului de munca (Hercules Fusion, CCM, Atlas, KMS, Ghika, Bria);

•Cunoaşte şi respectă prevederile Legii 506/2004, privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicatiilor electronice şi ale Legii 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţiei a datelor.

•Cunoaşte şi respectă politica de calitate, obiectivele calităţii pentru Call Center, Contractul Colectiv de Munca, Regulamentul Intern, Codul de Conduita si Valorile companiei.

•Mentine confidentialitatea datelor cu caracter profesional;

•Transmite feedback-ul clientilor legat de serviciile si produsele companiei, superiorilor ierarhici, astfel incat imaginea companiei sa nu fie afectata.

•Transmite feedback superiorilor pentru imbunatatirea proceselor si procedurile companiei, observat in timpul orelor de lucru.

Descrierea companiei

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste  143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

Expirat
Reprezentant vanzari call center  -  Telekom Romania Communications S.A.