Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Reprezentant Vanzari Arad/Timisoara

Telekom Romania
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidatul ideal :
  • Daca esti interesat sa sa-ti aduci contributia intr-o companie in care oamenii aduc plus valoare zi de zi si sunt apreciati pentru asta, daca vrei sa primesti feedback constant pentru a-ti imbunatati capacitatile profesionale si vrei un job stabil, atunci inseamna ca ne-am gasit reciproc si putem face treaba buna impreuna.

Experienta de munca :
  • Experienţă minim 3 ani în domeniul vanzarilor corporate-vânzări sau domeniul IT / telecom constituie avantaj.

Studii :
  • Studii medii; studiile comerciale in domeniul comercial/tehnic constituie un avantaj.

Descrierea jobului

Scop principal :
  • Prezintă, promovează si vinde produsele şi serviciile fixe, mobile, ICT, Cloud, FMCC si M2M furnizate de companie clienţilor din portofoliu;
  • Prospectează permanent piaţa pentru identificarea de noi clienţi şi pentru cresterea cotei de piaţă a serviciilor şi produselor companiei;
  • Monitorizează competiţia şi evoluţia pieţei în domeniul comunicaţiilor pentru a identifica şi comunica intern aspectele care necesită îmbunătăţire;
  • Realizeaza cu frecventa saptamanala prognoza (forecast-ul) rezultatelor de venituri si vanzari;
  • Inregistreaza si actualizeaza informatiile privind oportunitatile de vanzare (piepline) in CRM-ul intern (Batman), cu frecventa zilnica conform standardelor de completare a informatiilor comunicate de echipa Eficientizare Forta de Vanzari;
  • Oferă asistenţă şi asigură consultanţa clienţilor din portofoliu, atât înainte cât şi după vânzare;
  • Întocmeşte şi actualizează fişele de clienţi pentru primii 10 cei mai importnati clienti din portofoliu in functie de veniturile generate de acestia, conform procedurii de management de portofoliu în termenele comunicate de şeful ierarhic superior;
  • Participa obligatoriu la toate sedintele de vanzari ale echipei, planificate si organizate, respectiv: sedinta zilnica de dimineata, sedinta saptamanala, sedintele 1:1 cu superiorul direct, sedintele regionale;
  • Realizeaza un numar mediu de minim 3 vizite zilnice de vanzare si prospectare la clientii din portofoliu sau clientii non T, in fiecare luna, inregistrand informatiile colectate dupa fiecare vizita in aplicatia interna CRM – Batman. Vizita va fi validata electronic in aplicatie in timp real;
  • Isi contacteaza clientii de portofoliu in concordanta cu strategia de management de portofoliu;
  • Actualizeaza saptamanal planul de actiune cu privire la activitatile de vanzare, prospectare, management de portofoliu din care reiese strategia de atingere a obiectivelor de vanzari si venituri;
  • Pregateste informatiile necesare revizuirii performantei si sustine o prezentare, cu frecventa de minim o data pe luna, cu scopul revizuirii obiectivelor la zi si planurilor de actiune pe perioada urmatoare;
  • Inregistreaza in aplicatiile interne contractele semnate cu clientii, cererile primite din partea acestora precum si orice alt tip de solicitari receptionate de la clientul intern sau extern pe email, fax sau adresa sediului companiei, in termen de maxim 2 zile lucratoare;
  • Cunostinte, aptitudini si abilitati:Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim;
  • Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp;
  • Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare;
  • Abilitati bune de comunicare verbala si in scris;
  • Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii.

Beneficiile noastre:
  • Servicii medicale pentru tine si familia ta;
  • Hybrid work;
  • All you can read cu Bookster!
  • Model individual flexibil de drepturi si beneficii;
  • Plan de dezvoltare personala si profesionala;
  • O echipa si o companie care conecteaza oameni

Descrierea companiei

Telekom Romania Mobile Communications este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii, parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente. Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru.

Misiunea noastră
Oferim clienților noștri experiența pe care și-o doresc, având grijă de ei și punându-le interesele pe primul loc. Sloganul nostru „Mobil așa cum vrei” este principiul nostru călăuzitor. Simplificăm viața clienților, oferindu-le mobilitate nelimitată, pentru a ramâne conectați oriunde și oricând, de pe orice dispozitiv, fără probleme și fără griji. La un preț corect, fără clauze ascunse.

Tot ceea ce facem are ca scop câștigarea încrederii clienților – pentru a deveni alegerea lor #1. De aceea, facem clienților promisiuni pe care le respectăm. Respectarea promisiunilor este principiul ce stă la baza câștigarii încrederii. Suntem obsedați de respectarea promisiunilor, pentru că ne dorim să nu distrugem încrederea pe care ne-o oferă fiecare client. Promisiunile reprezintă, de fapt, angajamentul nostru față de clienți și față de noi înșine de a face exact ceea ce trebuie.

Ca echipă, la Telekom Romania Mobile Communications cooperăm și discutăm deschis, dezbatem subiecte importante, acceptăm opinii diferite și ne respectăm reciproc, creând cel mai bun loc pentru performanță și dezvoltare profesională. Suntem conștienți că angajații noștri reprezintă capitalul nostru cel mai de preț, pentru asta încercăm continuu să le oferim programe și oportunități de dezvoltare în conformitate cu nevoile de învățare și așteptările lor de evoluție ca profesioniști. Telekom are nevoie de angajați motivați, competenți și dedicați găsirii celor mai bune soluții pentru dorințele clienților, utilizatorilor, partenerilor de afaceri sau altor parteneri ai companiei. Dacă vrei să faci parte dintr-o companie complexă și organizată cu gândul la eficientă și performanță, așteptăm să ne cunoaștem.

https://tkrm.ro/informarecandidati
Publicat 7 Mart. 2024 Reactualizat 4 Apr. 2024 Expiră 6 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.