Candidatul Ideal
Aptitudini si cerinte necesare ocupării postului:
- Studii superioare – de preferat tehnice sau economice
- Organizat, atent la detalii, rezistent la stres, ordonat, punctual
- Abilități de comunicare
- Capacitate mare de organizare a propriilor activități, de planificare și prioritizare a task-urilor
Descrierea jobului
Responsabilităţi:
Se oferă:
- Acordă asistență tehnică partenerilor la întocmirea ofertei de preț
- Întocmește documentația tehnică a produselelor
- Răspunde de prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei
- Dezvoltă portofoliul de clienți împreună cu echipa din care face parte, stabilește și participă la întâlniri cu clenții
- Participă activ la planificarea și implementarea strategiei de vânzări
- Participă activ la ședințele departamentale, vine cu sugestii de îmbunătățire pentru atingerea obiectivelor firmei
- Cunoașterea uneia sau mai multor limbi străine constituie un avantajCunoştinţe de operare PC: Ms Office
Se oferă:
- Pachet salarial compus din salariu de baza + tichete de masa + bonus trimestrial + asigurare medicala privata.
- Mediu de lucru tânăr şi atractiv
- Condiţii moderne de muncă
Joburi similare