Candidatul Ideal
Reprezentant Antreprenor / Manager proiect
Cerinte:
- Experienta minim 5 ani în domeniu;
- Cunoștințe operare PC, Office;
- Capacitatea de lucru în echipă.
Cerinte:
- Experienta minim 5 ani în domeniu;
- Cunoștințe operare PC, Office;
- Capacitatea de lucru în echipă.
Descrierea jobului
- Coordoneaza eficienta tuturor activitatilor proiectului in vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai inalte standarde de calitate.
-Asigura comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat.
- Pregateste si organizeaza planurile de activitate in cadrul proiectului si asigura resursele necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului.
-Administreaza bugetul proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile si cu conditiile finantatorului.
-Valorifica si dezvolta oportunitatil pe durata implementarii proiectului.
-Coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipele tehnice, consultantii si alti colaboratori implicati.
-Gestioneaza, coordoneaza si programeaza toate activitatile la nivel de contract in vederea asigurarii indeplinirii contractului, in termenul si la standardele de calitate solicitate.
-Asigura toate resursele necesare aplicarii sistemului de asigurare a calitatii conform reglementarilor.
-Gestioneaza si raporteaza daca executia lucrarilor se realizeaza cu respectarea clauzelor contractuale si a continutului Caietului de Sarcini.
-Asigura comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat.
- Pregateste si organizeaza planurile de activitate in cadrul proiectului si asigura resursele necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului.
-Administreaza bugetul proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile si cu conditiile finantatorului.
-Valorifica si dezvolta oportunitatil pe durata implementarii proiectului.
-Coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipele tehnice, consultantii si alti colaboratori implicati.
-Gestioneaza, coordoneaza si programeaza toate activitatile la nivel de contract in vederea asigurarii indeplinirii contractului, in termenul si la standardele de calitate solicitate.
-Asigura toate resursele necesare aplicarii sistemului de asigurare a calitatii conform reglementarilor.
-Gestioneaza si raporteaza daca executia lucrarilor se realizeaza cu respectarea clauzelor contractuale si a continutului Caietului de Sarcini.
Descrierea companiei
AWE INFRA SRL a luat fiinta in anul 2015 avand ca obiect principal de activitate executia lucrarilor de constructii civile si industriale si a lucrarilor de constructie a proiectelor utilitare pentru fluide.
Joburi similare
- 1 Iun. 2025
Manager de proiect in constructii
KRONOS LIFE CONSTRUCT SRL
Cluj-Napoca, Targu-Mures, Aiud și alte 2 orașe6000 - 8000 RON net / lună