REGIONAL AP ACCOUNTANT AND EBANKING CASHIER
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Requirements:
University bachelor degree or above (Economics, Finance or relevant, preferably Accounting).
Knowledge of accounting: e.g. accounts payable, expense, general accounting, accounts receivable, revenue, inventory, cost or finance report.
Accounting work experience of account payable and ebanking cashier, is a plus.
Accountant or cashier experience with ERP (Oracle or SAP is a plus).
Good Excel knowledge and other related Microsoft Office packages.
Good at English (French, Spanish, Italian, German or Chinese is a plus).
Descrierea jobului
Receive and register invoices (vendor and staff), manage company document.
Assemble, review and verify invoices and check requests and flag.
Monitor accounts to ensure payments are up to date.
Enter and upload invoices into system, booking of the invoices.
Track expenses and process expense reports.
Prepare and process electronic transfers and payments.
Post transactions to journals, ledgers and other records & reconcile accounts payable transactions.
Research and resolve invoice discrepancies and issues & correspond with vendors and respond to inquiries.
Assist with monthly/quarterly and Annual closing with Chief Accountant and CFO.
Support internal and external audit.
Complete global centralized e-banking payments accurately and timely based on different bank settlement and external compliance requirements.
In charge of the daily management of regional payment businesses, handle non-standard payment businesses, and manage the accounting risks of payment businesses.
Review the efficiency and quality key points in the payment procedure and streamline business improvement. Track abnormal transactions.
Benefits:
· Meal Tickets;
· SIM allowance;
· Transport allowance;
· Private medical subscription
*We appreciate if CV can be sent in English! :)
Descrierea companiei
We #changelives! Jobul tău este munca noastră și o facem cu pasiune, implicare și responsabilitate. Suntem #Morethanwork și de aceea punem oamenii în centrul soluțiilor și valorilor noastre.
Ne mândrim cu o echipă unită, pasionată de activitatea pe care o face și dornică să învețe permanent. Oamenii Gi Group Holding cred cu tărie că munca lor ar trebui să fie concentrată pe a crea valoare pentru oameni și companii, oferindu-le soluții simple și clare.
Cu prezență directă și prin parteneriate strategice în 57 de țări, operăm în Europa, APAC și America. Având peste 6.700 de colegi în întreaga lume, cu soluții și expertiză într-o gamă completă de industrii și sectoare, suntem capabili să oferim servicii specializate valoroase, atât clienților internaționali, cât și locali.
Astfel, Gi Group Holding este unul dintre liderii globali de servicii integrate de resurse umane și are ca scop evoluția pieței muncii prin crearea de valoare sustenabilă, socială și economică, subliniind valoarea personală și socială a muncii.
Clasați la nivel global drept una dintre cele mai mari firme de recrutare de personal de către Staffing Industry Analysts, suntem, de asemenea, un membru corporativ global al Federației Mondiale a Ocupării Forței de Muncă.
Găsește-ți locul de muncă potrivit în întreaga lume cu Gi Group Holding!
Vrei să afli mai multe despre Gi Group Holding și ce putem face pentru tine? Contactează-ne!