Referent help desk online
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Descrierea jobului
Ne dorim colegi entuziasti pentru postul de Referent help desk online - Sediul Central Bacau.
Sunt necesare studii superioare finalizate (de preferat Tehnologia Informatiei).
Iti vor fi utile cunostinte avansate de Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, Power Point) si Magento.
Este necesar sa ai cunostinte de programare HTML, PHP, SQL.
Experienta de minimum 1 an pe o pozitie similara constituie un avantaj.
Ne asteptam sa ai atitudine pozitiva, calma si orientata catre identificarea solutiilor.
Este necesar sa fii o persoana organizata, orientata catre rezultate.
Este important sa ai abilitati de comunicare si de lucru in echipa.
Ne intereseaza sa ai capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii.
Este necesar sa ai domiciliul/ disponibilitate la relocare in Bacau.
Suntem pregatiti sa te sprijinim prin:
- instruire continua - Te vom sustine cu programe personalizate de dezvoltare a competentelor.
- oportunitati de promovare - Te vom anunta, cu prioritate, despre posibilitatile de avansare in cadrul companiei.
- recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. In plus apreciem si colaborarea pe termen lung oferindu-ti si alte beneficii.
Locul tau este intr-o echipa de succes. Vino sa:
- monitorizezi platforma E-commerce si aplicatiile online, astfel incat sa asiguri functionalitatea in permanenta
- identifici erorile de functionare ale platformei si sa sesizezi in cel mai scurt timp persoanele care au competenta de rezolvare
- actualizezi documentele si informatiile continute in paginile site-ului si sa facilitezi postarea de noi informatii (comunicate de presa, oferte speciale, oferte de sezon etc.)
- oferi in timp util solutii eficiente pentru toate solicitarile care iti sunt adresate
- asiguri suport tehnic de tip help desk pentru clienti si responsabilii E-commerce din cadrul punctelor de lucru care intampina dificultati in accesarea si utilizarea site-ului sau a aplicatiei mobile
- participi la testarea noilor facilitati sau imbunatatiri aduse platformelor si aplicatiilor online
- sa te implici si sa propui modificari sau imbunatatiri care pot fi aduse fluxului de lucru/procedurilor E-commerce.
Doar persoanele selectate in urma analizarii aplicatiilor vor fi contactate si invitate sa participe la testare/interviu.