Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Referent help desk online

DEDEMAN
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

Ne dorim colegi entuziasti pentru postul de Referent help desk online - Sediul Central Bacau.


Sunt necesare studii superioare finalizate (de preferat Tehnologia Informatiei).

Iti vor fi utile cunostinte avansate de Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, Power Point) si Magento.

Este necesar sa ai cunostinte de programare HTML, PHP, SQL.

Experienta de minimum 1 an pe o pozitie similara constituie un avantaj.

Ne asteptam sa ai atitudine pozitiva, calma si orientata catre identificarea solutiilor.

Este necesar sa fii o persoana organizata, orientata catre rezultate.

Este important sa ai abilitati de comunicare si de lucru in echipa.

Ne intereseaza sa ai capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii.

Este necesar sa ai domiciliul/ disponibilitate la relocare in Bacau.


Suntem pregatiti sa te sprijinim prin:

  • instruire continua - Te vom sustine cu programe personalizate de dezvoltare a competentelor.
  • oportunitati de promovare - Te vom anunta, cu prioritate, despre posibilitatile de avansare in cadrul companiei.
  • recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. In plus apreciem si colaborarea pe termen lung oferindu-ti si alte beneficii.


Locul tau este intr-o echipa de succes. Vino sa:

  • monitorizezi platforma E-commerce si aplicatiile online, astfel incat sa asiguri functionalitatea in permanenta
  • identifici erorile de functionare ale platformei si sa sesizezi in cel mai scurt timp persoanele care au competenta de rezolvare
  • actualizezi documentele si informatiile continute in paginile site-ului si sa facilitezi postarea de noi informatii (comunicate de presa, oferte speciale, oferte de sezon etc.)
  • oferi in timp util solutii eficiente pentru toate solicitarile care iti sunt adresate
  • asiguri suport tehnic de tip help desk pentru clienti si responsabilii E-commerce din cadrul punctelor de lucru care intampina dificultati in accesarea si utilizarea site-ului sau a aplicatiei mobile
  • participi la testarea noilor facilitati sau imbunatatiri aduse platformelor si aplicatiilor online
  • sa te implici si sa propui modificari sau imbunatatiri care pot fi aduse fluxului de lucru/procedurilor E-commerce.

Doar persoanele selectate in urma analizarii aplicatiilor vor fi contactate si invitate sa participe la testare/interviu.

Descrierea companiei

„Dedicat planurilor tale” este sloganul ce are la baza valorile noastre, ale companiei Dedeman. Ne definesc simtul practic, orientarea spre solutii, perseverenta, integritatea si loialitatea. Consideram ca succesul companiei depinde de performanta noastra - a tuturor colegilor - de experienta profesionala si personala pe care o avem in cadrul unui mediu de lucru care cere si ofera dedicare si initiativa, implicare si camaraderie, angajament si stabilitate. Suntem alaturi unii de altii si ne sprijinim pe tot parcursul traseului profesional prin programe de dezvoltare a competentelor si o continua orientare spre rezultate obtinute datorita valorilor care ne unesc. Dedeman este locul unde cu totii invatam, ne descoperim potentialul si devenim mai buni. Pentru a raspunde nevoilor celor peste 12.000 de colegi, suntem alaturi pas cu pas. La Dedeman, înțelegem ca tehnologia ne ajuta sa comunicam mai repede si mai eficient cu clienții noștri. De la modul de prezentare a produselor si serviciilor noastre pana la livrare, valorificam noi oportunitati, luam decizii pe baza datelor, suntem mai eficienti si crestem impreuna cu business-ul astfel incat tehnologia sa reprezinte o forta noua a noastra, care sa ne aduca mai aproape de client. Dedeman prelucreaza datele cu caracter personal ale candidatilor in scop de recrutare si selectie asa cum este detaliat in Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal - Candidati. Inainte de a aplica pentru un post disponibil consultati nota de informare accesand link-ul https://www.dedeman.ro/ro/nota-informare-candidati.html . Prin aplicarea pentru un post disponibil, va exprimati consimtamantul ca datele dumneavoastra cu caracter personal (nume, prenume, numar de telefon, e-mail, precum si orice alte date cu caracter personal continute in CV) sa fie prelucrate de societatea Dedeman, in conditiile mentionate in Nota de informare. Pentru mai multe detalii privind posturile disponibile, vizitati recrutare.dedeman.ro.
Publicat 28 Febr. 2024 Reactualizat 28 Febr. 2024 Expiră 29 Mart. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.