Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Referent Facility Management Lugoj 24 luni (f/m)

Sediul Regional Lugoj
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Ai studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
  • Ai cunoștințe avansate de operare Microsoft Office (Excel, Power Point, Word);
  • Ai abilități de comunicare foarte bune și capacitate analitică;
  • Dai dovadă de proactivitate, perseverență și orientare către rezultate;
  • Ai aptitudini foarte bune de organizare și planificare a timpului, atenție sporită la detalii.

 

Descrierea jobului

Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.

Rolul tău
  • Vei contribui la optimizarea proceselor existente din domeniul facility management;
  • Vei prelua notificările de defecțiuni din magazine, le vei prioritiza și vei transmite comenzile de lucrări către prestatorii contractați și către tehnicienii mobili;
  • Vei solicita oferte pentru încheierea contractelor cu prestatorii de servicii din domeniul facility management;
  • Vei asigura respectarea termenelor de efectuare a lucrărilor de revizii și mentenanță preventivă;
  • Vei oferi sprijin telefonic angajaților din magazine în probleme de facility management și în realizarea periodică a inventarelor echipamentelor;
  • Vei monitoriza în mod permanent costurile și bugetele de facility management, vei întocmi rapoarte periodice de costuri și vei contribui la formarea bugetelor anuale;
  • Vei verifica întocmirea corectă a facturilor de facility management și a rapoartelor de lucrări ce stau la baza lor;
  • Vei oferi sprijin în derularea proceselor de daune acoperite de asigurări;
  • Vei întocmi rapoarte periodice privind diverse aspecte din domeniul facility management;
  • Îți vei desfașura activitatea în Sediul Regional Lugoj.
Oferta noastră

Îți pregătim un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat. Pentru că ne recompensăm pe măsură angajații, îți oferim un salariu motivant, tichete de masă și tichete cadou oferite cu diferite ocazii. Pentru că sănătatea angajaților este foarte importantă pentru noi, vei avea asigurare medicală privată și asigurare de accidente, împreună cu pachete avantajoase de asigurare medicală pentru membrii familiei. Totodată, în funcție de vechimea în Lidl vei primi zile de concediu în plus.

#NoiLidl asigurăm un sistem de salarizare echitabil și nediscriminatoriu pentru toate rolurile din cadrul companiei.

Descrierea companiei

Suntem prezenți pe piața din România din 2011, iar de atunci ne dezvoltăm sustenabil, oferind produse de calitate clienților, respect partenerilor, susținere comunităților locale, iar angajaților noștri, un loc de muncă sigur ce ține cont de beneficiile care contează pentru ei cu adevărat.
În prezent, în România avem peste 300 de magazine, 6 centre logistice și peste 10.500 de angajați în toată țara. În 2023, am fost desemnați Angajator de Top atât în România pentru al 7-lea an consecutiv, iar în Europa pentru al 6-lea an consecutiv.
Fie că lucrează în magazine, în depozite sau în sediile administrative, toți colegii noștri se dedică acelorași valori și motivației de a fi zi de zi, împreună, tot mai buni.

Publicat 29 Mart. 2024 Reactualizat 29 Mart. 2024 Expiră 28 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.