Candidatul Ideal
· Competență în Microsoft Office și experiență cu sisteme ERP (Microsoft BC reprezintă un avantaj)
· Cunoaștere fluentă a limbii engleze și române, atât scris, cât și vorbit
· Organizare, atenție la detalii și orientare către soluții
· Abilități puternice de comunicare și mindset axat pe client
Descrierea jobului
· Înregistrarea și gestionarea comenzilor clienților în sistemul nostru ERP Microsoft BC
· Pregătirea și urmărirea ofertelor pentru clienți
· Menținerea comunicării zilnice cu clienții prin email și telefon
· Coordonarea cu echipa de producție pentru a asigura livrarea comenzilor conform planificării
· Sprijinirea funcției existente de comenzi și vânzări pentru a îmbunătăți fluxul de lucru și serviciul pentru clienți
· Gestionarea sarcinilor administrative legate de procesul de comenzi și vânzări
Descrierea companiei
Saferoad Lightpoles Brasov face parte din grupul Saferoad din Norvegia, un furnizor principal de solutii pentru siguranta rutiera. Saferoad Group a fost fondat in Norvegia in anul 2007, achizitionand de-a lungul timpului mai multe companii din domeniul sigurantei rutiere, detinand in prezent un numar de 2.100 de angajati in 13 tari. Grupul ofera o gama larga de solutii inovatoare si de inalta calitate pentru o viata mai sigura pe sosele, contribuind in mod activ la reducerea numarului de persoane grav ranite sau ucise in accidentele de circulatie. In cadrul Saferoad Lightpoles Brasov se produc stalpi metalici pentru iluminatul public (octogonali/rotunzi/poligonali), dedicati imbunatatirii sigurantei publicului calator.
- 9 Dec. 2025
Specialist Achiziții – Departament Operațional
KADRA TECH S.R.L.
Cluj-Napoca4500 - 6000 RON net / lună


