REFERENT DE SPECIALITATE PROMOVARE
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
1. Cunoștințe:
- aplicații procesare grafică / foto: cel puțin o aplicație de procesare vectorială (de ex. Corel) și cel puțin o aplicație de procesare foto (de ex. Photoshop);
- administrare conținut web-site (de ex. Magento, Prestashop, Wordpress);
- utilizare MS Office (Word, Excel);
- simț artistic dezvoltat, atenție la detalii;
- creativitate, imaginație și pasiune pentru design și creație grafică;
- capacitate de a dezvolta concepte creative.
- abilitati de comunicare si relationare, fluenta in exprimare;
- capacitatea de a deschide / participa in mod activ la un dialog, vocabular bogat si nuantat.
- trasaturi psihice: motivatie, constiinciozitate, rigoare, dedicatie;
- persoană dinamică, organizată si ordonată;
- capacitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita;
- abilitati organizatorice, inter-relationare si negocierea situatiilor problematice;
- studii superioare în oricare din următoarele domenii: marketing / vânzări / publicitate / IT/ grafică;
- experienţă minim 3 ani în activitati de creație grafică / promovare/ imagine / PR.
- orice alte aplicații de procesare foto / design / grafică neprecizate mai sus;
- experiență temeinică de fotografie digitală;
- detinator aparat foto DSRL si lumini;
- experienţă în activități de vânzări;
- cunostințe de limba Engleza –nivel mediu.
Descrierea jobului
- implementarea activitatilor de comunicare de marketing, PR si promovare;
- comunicarea cu agentiile de media/advertising, cu prestatori de servicii din domeniul print si digital;
- realizare concepte grafice-creative, design layout-uri pentru print și digital pentru campanii, eveniment, lansări, etichete produs, etc.;
- editarea, procesarea si realizarea de elemente textuale, grafice, audio, foto si video (de produs sau de companie);
- implementarea elementelor de identitate vizuală a companiei și menținerea vizibilității publice a companiei;
- organizarea activitatilor de promovare și de PR/imagine ale firmei, evenimente, lansari produse, campanii;
- redactarea de comunicate de presa, newsletter-e, update-uri si administrare web-site si continut Facebook;
- participarea activă la evenimentele de PR: târguri, evenimente sociale, zile aniversare, sponsorizări, campanii de responsabilitate socială;
- realizarea de analize si rapoarte de uz intern referitoare la imaginea firmei si la rezultatele acesteia;
BENEFICII:
- pachet salarial format din salariu fix+bonuri de masa+tichete de vacanta+alte beneficii;
- lucru într-o echipă tânără și dinamică;
- posibilitatea de perfecţionare profesională prin participarea la cursuri şi seminarii a căror cost este suportat de către societate;
- mediu de lucru prietenos, dotare cu tehnică modernă și aplicații software licențiate;
- transport gratuit;
- meniu de prânz, opțional;
- bonuri de masă;
- salarii la termen, bonusuri in functie de proiecte/realizari;
- mediu profesional elevat, posibilitatea deplasarii in strainatate, posibilitatea unui program flexibil.
Descrierea companiei
INVICTUS, marcă înregistrată din anul 2017, are o experiență de 30 de ani în domeniul producției și comercializării de articole militare. Compania noastră este în prezent unul dintre principalii furnizori de echipament militar pentru organismele guvernamentale din Romania: Armată, Jandarmerie, Pompieri.
Vrei să vezi cine suntem și ce facem ?
Vezi AICI https://www.facebook.com/EchipamenteMilitareInvictus/posts/3773529126085201 si
AICI https://www.youtube.com/watch?v=-jycgXIE81A.
Vino să lucrezi în condiții de lucru ca în occident cu pachet salarial motivant, oportunități de învățare și de avansare și un colectiv super!
https://www.undelucram.ro/evaluari-invictus-force-safe-sa-totul-despre-mediul-de-lucru-66760