Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Referent Contabil Nexus - experienta obligatorie Nexus

MARCRIS CENTER SRL
4 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Studii superioare financiar contabile, finalizate.
  • Experienta minim 1 an in domeniul financiar-contabil.
  • Experienta minim 1 an in programul de contabilitate NEXUS
  • Cunoștințe teoretice si practice avansate de contabilitate, gestiune si fiscalitate.
  • Capacitate de organizare si planificare, orientare spre obtinerea de rezultate, atentie la detalii, seriozitate si constiinciozitate in respectarea termenelor, implicare in bunul mers al activitatii companiei.
  • Atitudine pozitiva, fire comunicativa și pro-activă;
  • Responsabil pe acțiunile întreprinse.

Descrierea jobului

Cu ce te vei ocupa ?
  • Efectuarea contabilitatii primare in programe de contabilitate.
  • Procese verbale.
  • Evidența stocului.
  • Note de recepție a mărfii.
  • Evidenta gestiunii.
  • Menținerea relațiilor cu furnizorii atât telefonic cât și prin e-mail.
  • Urmarirea si operarea documentelor de incasari si plati prin banca.
  • Operarea documentelor de intrare-iesire in gestiuni si urmarirea custodiilor.
  • Recepție marfă.
  • Asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile (decontare cu furnizorii si beneficiarii, inregistrare facturi, reglare balante de stocuri )
  • Responsabil resurse umane.
  • Organizarea documentelor si indosarierea lor.
  • Strânsă colaborare cu contabilul companiei pentru a asigura coerența și precizia datelor financiare.
  • Efectuarea de transferuri bancare catre furnizori si asigurarea stocului necesar, negocierea materiei prime cu furnizorii.
  • Responsabilități de gestionare a personalului, asigurând armonizarea concediilor și alte aspecte legate de angajați.
  • Comunicarea cu brokerii vamali si transportatorii pentru efectuarea cu succes a importurilor.
Ce oferim ?
  • Loc de muncă stabil.
  • Training pentru învățarea task-urilor pe care postul de muncă le presupune.
  • Posibilitatea de promovare în cadrul companiei.
  • Atmosferă de lucru plăcută.
  • Posibilitatea de a face parte dintr-o companie în plină dezvoltare.
  • Contract pe perioadă nedeterminată.
  • Sediu modern.

Descrierea companiei

GiftDay este un Retailer international de Cadouri personalizate cu Operatiuni in Romania, Ungaria si Cehia urmând ca în perioada imediat urmatoare să ne extindem în alte 3 țări.

Compania investește masiv in utilaje de ultimă generație pentru a oferi clienților produse de înaltă calitate.

Suntem o echipă în plină expansiune si ne-am bucura să te alături in echipa noastră de profesioniști.

Publicat 9 Oct. 2025Reactualizat 8 Oct. 2025Expiră 7 Nov. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.