Candidatul Ideal
- Studii superioare financiar contabile, finalizate.
- Experienta minim 1 an in domeniul financiar-contabil.
- Experienta minim 1 an in programul de contabilitate NEXUS
- Cunoștințe teoretice si practice avansate de contabilitate, gestiune si fiscalitate.
- Capacitate de organizare si planificare, orientare spre obtinerea de rezultate, atentie la detalii, seriozitate si constiinciozitate in respectarea termenelor, implicare in bunul mers al activitatii companiei.
- Atitudine pozitiva, fire comunicativa și pro-activă;
- Responsabil pe acțiunile întreprinse.
Descrierea jobului
Cu ce te vei ocupa ?
- Efectuarea contabilitatii primare in programe de contabilitate.
- Procese verbale.
- Evidența stocului.
- Note de recepție a mărfii.
- Evidenta gestiunii.
- Menținerea relațiilor cu furnizorii atât telefonic cât și prin e-mail.
- Urmarirea si operarea documentelor de incasari si plati prin banca.
- Operarea documentelor de intrare-iesire in gestiuni si urmarirea custodiilor.
- Recepție marfă.
- Asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile (decontare cu furnizorii si beneficiarii, inregistrare facturi, reglare balante de stocuri )
- Responsabil resurse umane.
- Organizarea documentelor si indosarierea lor.
- Strânsă colaborare cu contabilul companiei pentru a asigura coerența și precizia datelor financiare.
- Efectuarea de transferuri bancare catre furnizori si asigurarea stocului necesar, negocierea materiei prime cu furnizorii.
- Responsabilități de gestionare a personalului, asigurând armonizarea concediilor și alte aspecte legate de angajați.
- Comunicarea cu brokerii vamali si transportatorii pentru efectuarea cu succes a importurilor.
- Loc de muncă stabil.
- Training pentru învățarea task-urilor pe care postul de muncă le presupune.
- Posibilitatea de promovare în cadrul companiei.
- Atmosferă de lucru plăcută.
- Posibilitatea de a face parte dintr-o companie în plină dezvoltare.
- Contract pe perioadă nedeterminată.
- Sediu modern.
Descrierea companiei
GiftDay este un Retailer international de Cadouri personalizate cu Operatiuni in Romania, Ungaria si Cehia urmând ca în perioada imediat urmatoare să ne extindem în alte 3 țări.
Compania investește masiv in utilaje de ultimă generație pentru a oferi clienților produse de înaltă calitate.
Suntem o echipă în plină expansiune si ne-am bucura să te alături in echipa noastră de profesioniști.
Joburi similare