Referent achizitii
Delfingen Ro-Transilvania
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Absolvent al unei facultati de profil economic;
- Experienta in domeniu precum si cunostintele solide despre legislatia si procedurile de achizitii constituie un avantaj;
- Persoana organizata, punctuala, capabila sa prioritizeze sarcinile si sa respecte termenele limita, organizare si gestionare eficienta a sarcinilor multiple, viteza de reactie, capacitate deplina de exercitiu, eficient cu bune abilitati de comunicare;
- Cunostinte foarte bune de operare pc;
- Limba engleza - scris-vorbit- citit - nivel avansat.
- Experienta in domeniu precum si cunostintele solide despre legislatia si procedurile de achizitii constituie un avantaj;
- Persoana organizata, punctuala, capabila sa prioritizeze sarcinile si sa respecte termenele limita, organizare si gestionare eficienta a sarcinilor multiple, viteza de reactie, capacitate deplina de exercitiu, eficient cu bune abilitati de comunicare;
- Cunostinte foarte bune de operare pc;
- Limba engleza - scris-vorbit- citit - nivel avansat.
Descrierea jobului
-Gestionarea relatiilor cu furnizorii si asigurarea unui nivel ridicat de servicii si calitate;
-Participa la procesul de selectare a furnizorilor, negocieri de preturi si verificarea contractelor, analizand ofertele transmise si propune pe cea mai avantajoasa din punct de vedere al calitatii, al pretului si al termenului de executie/livrare;
- Intocmeste si analizeaza/centralizeaza oferetele de pret;
- Elaboreaza si supune spre aprobare comenzile de cumparare;
- Urmareste comenzile de cumparare cu furnizorul pana la inchiderea acestora si receptia produsului;
- Colaboreaza cu comisionarii vamali pentru finalizarea importului/exportului;
-Colaboreaza cu echipele interne din cadrul societatii;
- Indeplineste alte sarcini date de Directorul Fabricii.
-Participa la procesul de selectare a furnizorilor, negocieri de preturi si verificarea contractelor, analizand ofertele transmise si propune pe cea mai avantajoasa din punct de vedere al calitatii, al pretului si al termenului de executie/livrare;
- Intocmeste si analizeaza/centralizeaza oferetele de pret;
- Elaboreaza si supune spre aprobare comenzile de cumparare;
- Urmareste comenzile de cumparare cu furnizorul pana la inchiderea acestora si receptia produsului;
- Colaboreaza cu comisionarii vamali pentru finalizarea importului/exportului;
-Colaboreaza cu echipele interne din cadrul societatii;
- Indeplineste alte sarcini date de Directorul Fabricii.
Descrierea companiei
Companie multinationala, producatoare de componente pentru industria auto, care ofera un mediu de lucru placut, intr-un colectiv tanar si dinamic, stabilitate si o prezenta indelungata in Arad.
Publicat
28 Mart. 2024
Reactualizat
25 Apr. 2024
Expiră
27 Apr. 2024