Candidatul Ideal
Abilități excelente de comunicare și relaționare
Atitudine pozitivă, profesionalism și atenție la detalii
Cunoștințe de operare PC (MS Office – Word, Outlook, Excel)
Cunoașterea limbii engleze – nivel mediu/conversațional
Descrierea jobului
Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
Gestionarea corespondenței (poștă, curierat, livrări)
Oferirea de suport administrativ echipelor interne (ex. rezervări săli de ședință, comenzi de protocol)
Coordonarea accesului în clădire conform procedurilor interne de securitate
Suport pentru activități punctuale legate de HR sau Office Management.
Descrierea companiei
Grupul Adecco este lider mondial în furnizarea de servicii specializate de resurse umane. Serviciile pe care le oferim vin ca o oglindire a cunoașterii pieței din România și a înțelegerii clare a nevoilor clienților, ca rezultat a 50 de ani în care am acumulat experiență și cunoștințe și în care am implementat tehnici și metode moderne de lucru.
Creionăm noi soluții pentru clienții noștri, în vederea eficientizării proceselor implicate în domeniul resurselor umane și reducerii costurilor.
Pentru mai multe joburi ne puteți vizita website-ul www.adecco.ro unde vă puteți înregistra CV-ul în baza de date Adecco sau puteți descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay.
Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor luate în considerare în proiectele ce corespund experienței dumneavoastră profesionale.



