Candidatul Ideal
Empatia si atentia la detalii sunt calitatile care te reprezinta? Fii unul dintre colegii care contribuie la crearea experientelor pozitive pentru pacienti si alatura-te echipei noastre!
Sa-ti povestim pe scurt despre rol de PATIENT CARE:
Vei facilita programari, consultatii, referinte, recomandari, informatii medicale pentru pacienti;
Vei redacta documentele solicitate in relatia cu pacientii (contracte,documente medicale).
În rolul de RECEPTIONIST/A vei direcționa fluxul de pacienți, relaționând în mod direct cu aceștia și vei găsi soluții pentru situațiile apărute, având responsabilități precum:
Întâmpinarea pacienților care sosesc în clinică și îndrumarea către sala de așteptare, respectiv către cabinetul medical unde are loc consultația;
Inregistrarea pacientilor in baza de date;
Asigurarea suportului necesar în vederea programării pacienților la diferite consultații/investigații medicale;
Încasarea contravalorii serviciilor medicale cash/card
Predarea banilor conform procedurilor interne;
Arhivarea documentelor specifice receptiei ;
Eliberarea buletinele de analiza catre pacienti;
Preluarea și distribuirea corespondenței;
Asigurarea pastrarea Registrului unic de Intrari/ Iesiri al organizatiei.
Sa te integrezi usor in echipa noastra te-ar ajuta sa:
Ai o atitudine proactiva;
Comunici si sa colaborezi eficient in echipa;
Fii orientat catre gasirea solutiilor;
Iti doresti sa inveti lucruri noi;
Stii sa utilizezi calculatorul;
E necesar sa:
Ai studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat;
Alte detalii:
Cunoasterea aplicatiei EasyMedical constituie avantaj dar nu este criteriu obligatoriu.
Durata contractului va fi pe perioadă nedeterminată, program full-time.
Program de 8 ore/zi + pauză 30 min. Mai multe detalii puteti afla la nr de telefon 0711.946.644.
Așteptăm cu interes să te cunoaștem și să te integrăm în echipa noastră!
Sa-ti povestim pe scurt despre rol de PATIENT CARE:
Vei facilita programari, consultatii, referinte, recomandari, informatii medicale pentru pacienti;
Vei redacta documentele solicitate in relatia cu pacientii (contracte,documente medicale).
În rolul de RECEPTIONIST/A vei direcționa fluxul de pacienți, relaționând în mod direct cu aceștia și vei găsi soluții pentru situațiile apărute, având responsabilități precum:
Întâmpinarea pacienților care sosesc în clinică și îndrumarea către sala de așteptare, respectiv către cabinetul medical unde are loc consultația;
Inregistrarea pacientilor in baza de date;
Asigurarea suportului necesar în vederea programării pacienților la diferite consultații/investigații medicale;
Încasarea contravalorii serviciilor medicale cash/card
Predarea banilor conform procedurilor interne;
Arhivarea documentelor specifice receptiei ;
Eliberarea buletinele de analiza catre pacienti;
Preluarea și distribuirea corespondenței;
Asigurarea pastrarea Registrului unic de Intrari/ Iesiri al organizatiei.
Sa te integrezi usor in echipa noastra te-ar ajuta sa:
Ai o atitudine proactiva;
Comunici si sa colaborezi eficient in echipa;
Fii orientat catre gasirea solutiilor;
Iti doresti sa inveti lucruri noi;
Stii sa utilizezi calculatorul;
E necesar sa:
Ai studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat;
Alte detalii:
Cunoasterea aplicatiei EasyMedical constituie avantaj dar nu este criteriu obligatoriu.
Durata contractului va fi pe perioadă nedeterminată, program full-time.
Program de 8 ore/zi + pauză 30 min. Mai multe detalii puteti afla la nr de telefon 0711.946.644.
Așteptăm cu interes să te cunoaștem și să te integrăm în echipa noastră!
Descrierea jobului
Angajam Receptionist/Patient Care, Bucuresti, 3000 - 4000 RON
Joburi similare