Receptioner de hotel
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Educație și experiență:
- Studii medii / superioare
- Minim 1 ani experiență într-o poziție de Front Office
- Diplomă de recepționer – reprezintă avantaj
- Cursuri de customer service - reprezintă avantaj
- Te identifici cu viziunea și valorile companiei
- Crezi despre tine că ești o persoană plăcută, manierată, comunicativă și zâmbitoare, care este răbdătoare și în același timp, are prezență de spirit
- Vrei și poți să lucrezi în ture de zi și de noapte
- Ai mai lucrat în Recepția unui Hotel și crezi că acesta este unul din cele mai faine joburi
- Ești o persoană proactivă, îți place să iei inițiativa și să duci lucrurile la bun sfârșit, pentru rezultate excelente
- Te adaptezi cu ușurință la diverse situații, ești dispus(ă) să găsești mereu soluții
- Te pricepi să lucrezi pe un calculator și știi /crezi că poți să înveți - să lucrezi pe mai multe sisteme
- Vorbești și scrii bine în limba engleză
Descrierea jobului
- Să contribui la buna funcționare a departamentului de Front Office, oferind servicii excelente de check-in, check-out și susținând tot ce înseamnă experiența clientului în hotel, între aceste două momente, fiind practic interfața dintre client și Hotel
- Să acorzi asistență oaspeților pe toată durata șederii lor și să soluționezi solicitările din partea acestora
- Să cunoști serviciile hotelului și să le promovezi oaspeților
- Să răspunzi la apelurile telefonice interne și externe, oferind informațiile solicitate într-o manieră profesionistă sau direcționând apelurile către alte departamente, în funcție de solicitări
- Să gestionezi situația rezervărilor sau a altor solicitări ale oaspeților, față în față, telefonic sau pe mail
- Să încasezi contravaloarea serviciilor prestate și să gestionezi documentele aferente încasării
- Să pregătești actele pentru a fi predate către departamentul contabil, conform cu procedurile de muncă
- Să respecți toate procedurile de muncă
- Să comunci excelent cu toate celelalte departamente din hotel
- Oportunitatea de a lucra într-un hotel, brand internațional, cu posibilități multiple de dezvoltare a carierei
- Oportunități de învățare continuă ( Masterclass-uri, Radisson Academy Online)
- Posibilitatea de a călătorii (în concedii) în locații unde există hoteluri brandul Radisson Hotel Group, la prețuri preferențiale
- Salariu atractiv
- Tichete valorice de masă
- Abonament transport în comun
- Abonament servicii medicale la o clinică privată
- Prime de sărbători
- Bonusuri în funcție de performanțe
- Team building-uri, ș.a.
- Uniformă de lucru
Să fim și să creștem în a fi ospitalieri, gazde bune ale orașului nostru, fiind profesioniști talentați, motivați de a fi tot mai buni în ceea ce facem, individual și în echipă. Talentele noastre, îmbinate cu o inimă mare, un zâmbet cald și cu dorința de a fi perceptivi și atenți, le punem în slujba celor care ne calcă pragul.
Valorile noastre:
- Adevăr – consistență, integritate, caracter
- Respect
- Grijă, dedicare, empatie
- Muncă, disciplină, educație continuă, gândire critică
Descrierea companiei
Radisson Blu Hotel Cluj, este primul hotel de 5* cu o franciză internațională din orașul nostru și are 149 de camere de diverse tipuri, de la camere standard și superioare, la apartamente și zone VIP, două restaurante, un bar cosmopolit, o sală ballroom și 5 sali de meeting.
Situat în zona centrală, istorică, lângă stadionul Cluj Arena, Sala polivalentă și la intrarea in Parcul Central, dar totuși la distanță de o plimbare de centrul vechi, locația hotelului este unică și perfectă.