Candidatul Ideal
CIVITAS PSG angajeaza receptionera pentru Cameron Ploiesti
Cerintele postului:
• Cunostinte foarte bune de comunicare si relationare cu clientii;
• Cunostinte in servicii administratie (receptie/ secretariat);
• Cunostinte foarte bune de limba romana;
• Cunostinte foarte bune de operare PC – MsOffice (word, excel, outlook);
• Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
• Fara antecedente penale;
Abilitati/ deprinderi necesare postului:
• Capacitatea de a interactiona cordial si de a comunica cu publicul;
• Comunicare eficienta, atat oral, cat si in scris;
• Capacitatea de a evalua situatiile eficient;
• Capacitatea de a identifica rapid si cu mare acuratete punctele critice;
• Orientare pe detalii si analiza;
• Abilitatea de a media stari conflictuale cu tact si diplomatie;
• Capacitatea de a intelege, sorta si interpreta date;
Cerintele postului:
• Cunostinte foarte bune de comunicare si relationare cu clientii;
• Cunostinte in servicii administratie (receptie/ secretariat);
• Cunostinte foarte bune de limba romana;
• Cunostinte foarte bune de operare PC – MsOffice (word, excel, outlook);
• Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
• Fara antecedente penale;
Abilitati/ deprinderi necesare postului:
• Capacitatea de a interactiona cordial si de a comunica cu publicul;
• Comunicare eficienta, atat oral, cat si in scris;
• Capacitatea de a evalua situatiile eficient;
• Capacitatea de a identifica rapid si cu mare acuratete punctele critice;
• Orientare pe detalii si analiza;
• Abilitatea de a media stari conflictuale cu tact si diplomatie;
• Capacitatea de a intelege, sorta si interpreta date;
Descrierea jobului
• Supravegheaza activitatile din zona in care isi desfasoara activitatea, asigurand mentinerea unei ambiante placute si de siguranta in incinta si in spatiul inconjurator;
• Desfasoara activitati de control acces la sediul Angajatorului, conform cerintelor;
Efectueaza toate operatiunile necesare pentru a garanta identificarea certa si autorizarea personalului de a intra;
Intampina si indruma clientii, le identifica cerintele, ofera informatiile necesare; Acorda asistenta pentru clienti, angajati si vizitatori intr-un mod politicos si profesional;
Interzice accesul persoanelor care pot periclita bunurile si imaginea angajatorului;
Va efectua toate operatiunile necesare pentru a garanta serviciul de receptie calificat;
Preia si directioneaza apelurile telefonice, iar daca persoana solicitata este ocupata/ lipseste, preia eventualele mesaje si le transmite ulterior sau directioneaza apelul catre persoanele care ar putea sa cunoasca problema;
Gestioneaza primirea, inregistrarea si repartizarea/ transmiterea corespondentei, a documentelor, a coletelor catre persoanele responsabile din companie sau catre firmele de curierat;
Copiaza/ redacteaza/ tehnoredacteaza diferite materiale;
• Asigura, la inalte standarde de calitate, interfata intre compania in care isi desfasoara activitatea si clientii/ vizitatorii acesteia;
• Gestioneaza eficient resursele materiale din dotarea postului de lucru;
• Informeaza operativ evenimentele constatate in timpul serviciului:
• Aplica normele de securitate şi sanatate in munca; Identifica situatiile de risc; Aplica procedurile de urgenta si evacuare;
Ce oferim:
-contract pe perioada nedeterminata
-venit stabil si motivant
-decont transport
-bonuri de masa
• Desfasoara activitati de control acces la sediul Angajatorului, conform cerintelor;
Efectueaza toate operatiunile necesare pentru a garanta identificarea certa si autorizarea personalului de a intra;
Intampina si indruma clientii, le identifica cerintele, ofera informatiile necesare; Acorda asistenta pentru clienti, angajati si vizitatori intr-un mod politicos si profesional;
Interzice accesul persoanelor care pot periclita bunurile si imaginea angajatorului;
Va efectua toate operatiunile necesare pentru a garanta serviciul de receptie calificat;
Preia si directioneaza apelurile telefonice, iar daca persoana solicitata este ocupata/ lipseste, preia eventualele mesaje si le transmite ulterior sau directioneaza apelul catre persoanele care ar putea sa cunoasca problema;
Gestioneaza primirea, inregistrarea si repartizarea/ transmiterea corespondentei, a documentelor, a coletelor catre persoanele responsabile din companie sau catre firmele de curierat;
Copiaza/ redacteaza/ tehnoredacteaza diferite materiale;
• Asigura, la inalte standarde de calitate, interfata intre compania in care isi desfasoara activitatea si clientii/ vizitatorii acesteia;
• Gestioneaza eficient resursele materiale din dotarea postului de lucru;
• Informeaza operativ evenimentele constatate in timpul serviciului:
• Aplica normele de securitate şi sanatate in munca; Identifica situatiile de risc; Aplica procedurile de urgenta si evacuare;
Ce oferim:
-contract pe perioada nedeterminata
-venit stabil si motivant
-decont transport
-bonuri de masa
Descrierea companiei
Cu o experienţă de peste 20 ani în domeniu, si peste 3600 de angajati, Civitas Group furnizează soluţii de securitate adaptate nevoilor clientului.
Oferind încă de la început servicii profesionale, acoperind sectorul pazei umane, monitorizării şi intervenţiei rapide şi al sistemelor electronice de securitate, ne-am remarcat, devenind unul dintre furnizorii importanţi de servicii de securitate, statut certificat de un portofoliu relevant de clienţi.
Ne bazăm pe un colectiv calificat, care face posibilă realizarea performanţelor remarcabile, prin respectarea tuturor reglementărilor tehnologice şi de siguranţă date de standardele din domeniu.
Oferind încă de la început servicii profesionale, acoperind sectorul pazei umane, monitorizării şi intervenţiei rapide şi al sistemelor electronice de securitate, ne-am remarcat, devenind unul dintre furnizorii importanţi de servicii de securitate, statut certificat de un portofoliu relevant de clienţi.
Ne bazăm pe un colectiv calificat, care face posibilă realizarea performanţelor remarcabile, prin respectarea tuturor reglementărilor tehnologice şi de siguranţă date de standardele din domeniu.