Candidatul Ideal
Studii superioare finalizate;
Experiență de 3–5 ani în departamentul de Calitate;
Cunoașterea metodelor de analiză a problemelor: 5W, Ishikawa, 8D;
Cunoașterea standardelor: IATF 16949, VDA 6.3, PPAP, PFMEA, MSA, SPC;
Abilități de lucru cu sistemele MS Office;
Cunoștințe de limba engleză – nivel avansat; limba germană reprezintă un avantaj;
Orientat spre procese și satisfacția clientului, cu abilități analitice solide și capacitate de rezolvare eficientă a problemelor. Este esențială o atitudine proactivă, flexibilitate în gândire, spirit de echipă și o orientare clară spre obiectivele de calitate și îmbunătățire continuă.
Experiență de 3–5 ani în departamentul de Calitate;
Cunoașterea metodelor de analiză a problemelor: 5W, Ishikawa, 8D;
Cunoașterea standardelor: IATF 16949, VDA 6.3, PPAP, PFMEA, MSA, SPC;
Abilități de lucru cu sistemele MS Office;
Cunoștințe de limba engleză – nivel avansat; limba germană reprezintă un avantaj;
Orientat spre procese și satisfacția clientului, cu abilități analitice solide și capacitate de rezolvare eficientă a problemelor. Este esențială o atitudine proactivă, flexibilitate în gândire, spirit de echipă și o orientare clară spre obiectivele de calitate și îmbunătățire continuă.
Descrierea jobului
Monitorizarea și optimizarea sistemului de management al calității;
Coordonarea și documentarea analizelor de neconformitate;
Integrarea cerințelor clientului în documentația internă de calitate;
Participarea la validări interne, audituri, ședințe FMEA și procese de re-aprobarel;
Suport în definirea și implementarea proceselor de serie și a planurilor de control;
Centralizarea și analiza indicatorilor de calitate;
Inițierea și susținerea de sesiuni de instruire privind metodele de calitate.
Coordonarea și documentarea analizelor de neconformitate;
Integrarea cerințelor clientului în documentația internă de calitate;
Participarea la validări interne, audituri, ședințe FMEA și procese de re-aprobarel;
Suport în definirea și implementarea proceselor de serie și a planurilor de control;
Centralizarea și analiza indicatorilor de calitate;
Inițierea și susținerea de sesiuni de instruire privind metodele de calitate.
Descrierea companiei
Clientul nostru este un grup german de familie, fondat în 1958, specializat în industria auto premium, cu o prezență globală și o istorie de peste 65 de ani.
Lider în furnizarea de sisteme auto premium, cu o puternică prezență globală și investiții majore în România, orientat spre viitorul mobilității electrice
Lider în furnizarea de sisteme auto premium, cu o puternică prezență globală și investiții majore în România, orientat spre viitorul mobilității electrice
Joburi similare


