Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Project Manager

BDO Business Advisory
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Suntem in cautarea persoanei potrivite care sa ocupe pozitia de Project Manager pentru unul dintre clientii diviziei de management consulting a BDO.
Clientul este o companie antreprenoriala, in domeniul proiectelor de design si amenajari interioare corporate, prezenta in piata de constructii civile de peste 6 ani, avand specialisti care au ca focus eliminarea stresului si a grijilor clientilor pe toata perioada de desfasurarea a proiectelor de relocare/reamenajare a spatiilor de birouri si comerciale.


VISEZI SA COORDONEZI PROIECTE INTR-UN MEDIU PROFESIONIST, AVAND CA FOCUS SATISFACTIA CLIENTILOR?

>> Cauti un climat organizational performant, construit pe structura si ordine interioara, cu un program predictibil si flexibil?

>> Ai dovedit ca poti duce mai multe sarcini in paralel, ca esti proactiv, orientat spre obiective si autonom, dar in acelasi timp un jucator de echipa care se adapteaza usor cerintelor clientilor?

>> Iti doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista si ambitioasa, deschisa la nou si in continua evolutie si sa iti poti folosi calitatile de team player, precum si know-how-ul dobandit pana acum?

Atunci este foarte posibil ca pozitia de Project Manager sa ti se potriveasca ca o manusa!

Ce abilitati si experienta ai nevoie:
  • absolvent studii superioare profil tehnic/ constructii
  • min 3 ani experienta in planificarea si managementul proiectelor de constructii
  • min 1 an experienta in coordonare echipe
  • cunostinte operare MS Office- Excel
  • experienta in lucru cu bugete si utilizare fise GANTT
  • utilizare limba engleza-nivel mediu
  • carnet conducere cat B
  • abilitati foarte bune de:
    • coordonare echipe
    • negociere si rezolvare a problemelor
    • comunicare eficienta orientata spre rezultate de calitate
    • atentie la detalii- este un plus

Descrierea jobului

Ce vei face:
Vei avea responsabilitatea planificarii proiectelor si a desfasurarii intregului proces de implementare pentru ca acestea sa fie finalizate in timp util si in limitele bugetelor preaprobate si validate de catre tine, mentinand in acelasi timp standardele de siguranta si calitate ridicata a lucrarilor si executate.

Responsabilitati:
  • Gestionezi baza de date cu partenerii pe cele 3 tipuri de activitati: prestari servicii, furnizare produse, executie lucrari.
  • Realizezi selectia partenerilor in baza unor criterii prestabilite la nivel de organizatie.
  • Colaborezi cu departamentele de vanzari si ofertare, preluand lead-urile cu cerintele clientului si preaproband ofertele realizate cu termenele de executie si bugetele previzionate.
  • Tii in permanenta legatura cu ofertarea pentru solicitarile de lucrari suplimentare solicitate de catre client, intermediind, astfel, legatura intre ofertare si client in cadrul proiectului.
  • Gestionezi o plaja larga de parteneri cu care poti colabora, pentru a avea solutii alternative daca vreun partener ajunge in dificultate si este necesara inlocuirea lui in proiectele de amenajare gestionate de catre tine.
  • Esti direct responsabil de indeplinirea contractelor si graficelor de executie stabilite impreuna cu subcontractorii si/sau sefii de santier, carora le vei preda lucrarea spre executie.
  • Contractezi, coordonezi si faci receptia situatiilor de lucrari realizate de echipele de subcontractori si/sau de echipele propria.
  • Coordonezi toti sefii de santier (de lucrari) si urmaresti stadiile de realizare a lucrarilor, in functie de Graficele de executie stabilite in fisele GANTT.
  • Realizezi vizite in santier (la lucrari), saptamanal, pentru a urmari realizarea lucrarilor agreate, pentru a rezolva problemele aparute legate de aprovizionare, logistica, oameni, solutii tehnice.
  • Participi alaturi de Seful de santier (lucrari) si de client, la etapele de receptie stabilite in Graficul de executie.
  • Aprobi situatiile de lucrari in baza carora vor fi realizate facturile catre client.
  • Rezolvi orice problema ar putea aparea in santier legata de logistica, aprovizionare, oameni, la solicitarea Sefului de santier.
  • Tii situatia lucrarilor saptamanal, lunar si realizezi Cost Control-ul pe fiecare proiect.
  • Impreuna cu Seful de santier (lucrari) vei rezolva problemele ridicate de catre Managerul de calitate si predai lucrarea clientului la finalizare.

Ce ofera job-ul:
  • responsabilitate, autonomie si putere decizionala, cu raportare directa catre Managerul executiv;
  • pachet salarial motivant;
  • sistem de bonus transparent bazat pe indicatori corelati direct cu munca prestata;
  • masina de serviciu;
  • mediu de lucru:
    • profesionist, orientat pe comunicare si dezvoltarea ca echipa, intr-o companie stabila, in plina dezvoltare;
    • dinamic, avand atat munca de birou cat si deplasari la locatiile unde se desfasoara lucrarile.

Descrierea companiei

Exceptional Client Service

We could give many reasons “WHY BDO?”, from our 1600 offices around the world, more than 80,000 professionals working within out network or the wide range of clients we serve from 162 countries but what sets BDO apart is our commitment to Exceptional Client Service.

With over 200 professionals working within multidisciplinary teams, under the coordination of 20 partners certified by professional international and local bodies, at BDO Romania we offer the whole range of audit and consultancy related services.

Publicat 28 Febr. 2024 Reactualizat 28 Febr. 2024 Expiră 29 Mart. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.