Candidatul Ideal
- Elaborarea și transmiterea cererilor de ofertă către furnizori/subcontractori prin intermediul sistemului ERP;
- Urmărirea termenelor limită pentru primirea ofertelor de la furnizori și contactarea acestora pentru a transmite ofertele de preț în timp util;
- Procesarea și analizarea ofertelor primite, pentru a asigura respectarea bugetului și a prevederilor documentației tehnice (caiete de sarcini), în conformitate cu specificațiile proiectelor;
- Menținerea și actualizarea constantă a bazei de date cu furnizori și subcontractori;
- Redactarea rapoartelor periodice privind achizițiile și relațiile cu furnizorii în cadrul companiei; efectuarea analizelor și comparațiilor periodice pentru evaluarea eficienței procesului de achiziții;
- Propunerea de modificări privind conținutul contractelor încheiate cu furnizorii/subcontractorii în ceea ce privește cerințele și specificațiile tehnice;
- Solicitarea documentelor necesare de la furnizori, subcontractori, asociați și terți susținători pentru calificarea în cadrul licitațiilor;
- Monitorizarea continuă a furnizorilor/subcontractorilor existenți și evaluarea performanței acestora;
- Evaluarea oportunității de a accepta un furnizor nou, în conformitate cu politicile companiei;
- Cercetarea pieței pentru identificarea furnizorilor/subcontractorilor cu potențial ridicat din punct de vedere al calității, prețului și termenelor de livrare/executie.
Descrierea jobului
- Absolvent de studii superioare în domeniul economic sau tehnic (preferabil);
- Experiență anterioară în achiziții pentru proiecte de construcții (preferabil proiecte de drumuri);
- Cunoștințe de operare PC, baze de date, MS Office, sisteme ERP;
- Cunoștințe de limba engleză – cel puțin nivel mediu;
- Abilități excelente de comunicare și relaționare, precum și aptitudini de negociere;
- Bune abilități de organizare personală și capacitatea de a lucra sub presiune, cu sarcini multiple și termene limită strânse;
- Spirit de echipă, responsabilitate și capacitatea de a lua decizii rapide;
- Abilitatea de a interpreta date tehnice, rapoarte financiare și documente legale.
Descrierea companiei
STRABAG
Progresul începe cu noi.
Peste 86.000 de oameni lucrează la STRABAG, în peste 12.000 de santiere din întreaga lume, pentru progres. Proiectele noastre sunt unice și cu o individualitate puternică, la fel ca fiecare dintre noi. De la construcții și inginerie structurală, construcții de drumuri și inginerie civilă, construcții de poduri și săpături de tuneluri, dezvoltare de proiecte, producție de materiale de construcții sau managementul clădirilor - gândim în perspectivă și ne propunem să devenim cel mai inovator și durabil grup de tehnologie în construcții din Europa. Oportunități egale de șanse, diversitatea și incluziunea sunt părți integrale a ceea ce suntem și este modul nostru de operare. Lucrăm împreună ca parteneri pentru a finaliza proiecte cu succes și pentru a crește odată cu noile provocări. Împreună realizăm lucruri mari.
Construiește-ți viitorul alături de noi!
Aplică acum pentru a deveni parte din echipa noastră.
- 19 Iun. 2025
Buyer / Junior Buyer / Achizitior/ NET 3500-6000 lei
Dalgeco Confectii Textile
Constanta3500 - 6000 RON net / lună - 16 Iun. 2025
Commercial Procurement Specialist (Scrap Metal)
TenarisSilcotub
Baia Mare, Cluj-Napoca, Targu-Mures și alte 2 orașe