Procurement specialist (Buyer/ Sourcing)
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- experienta de minim 2 ani in serviciu comercial;
- abilitati de negociere foarte bune (experienta in negocieri internationale), abilitati de comunicare, organizare si de tranzactionare;
- experienta in dezvoltarea relatiilor cu furnizorii interni si externi;
- cunostinte tehnice, economice, comerciale si juridice in domeniu;
- permisul de conducere cat. B constituie un avantaj;
- caracteristici de personalitate și aptitudini: viteza de lucru, determinare,intuitie,istetime, flexibilitate, tenacitate, atenţie la detalii.
Nu aplica daca:
- nu esti o persoana expeditiva care lucreaza multi-task, cu agenda si dead-line-uri;
- nu stii sa lucrezi excelentcu Excel-ul si Internet Explorer;
- nu esti o persoana organizata, ambitioasa, orientata spre rezultate;
- nu iti place sa comunici cu furnizorii si colegii;
- nu stii limba engleza la nivel conversational mediu;
- nu cunosti managementul aprovizionarii si logisticii .
Nu esti obligat sa incarci si o scrisoare de intentie insa vom aprecia in mod deosebit daca totusi o vei face!
Descrierea jobului
- intretinerea relatiilor cu furnizorii, identificarea si dezvoltarea de relatii noi;
- asigurarea logistica a activitatii de achizitii - import marfa prin gestionarea relatiilor existente cu furnizorii interni si externi (comenzi de produse, monitorizarea livrarilor, verificare preturi achizitie, solutionarea neconformitatilor etc);
- reanalizarea si reevaluarea permanenta a furnizorilor si prospectarea pietii de profil in cautarea de noi furnizori si oferte care sa satisfaca cerintele companiei;
- organizarea selectiilor de oferta pentru produsele si serviciile care sunt cuprinse in aria de achizitii a departamentului;
- negocierea directa cu reprezentantii autorizati ai furnizorilor;
- intocmirea materialelor necesare in vederea evaluarii ofertelor;
- intocmirea graficelor de control si monitorizarea periodica a activitatii de achizitii.
De ce sa ne alegi? Simplu:
- vei avea un pachet salarial extrem de motivant și atractiv;
- vei lucra la proiecte de anvergura într-un mediu dinamic, neplictisitor si vei învata permanent lucruri noi;
- iti vom oferi permanent suport profesional – traininguri, seminarii, cursuri;
- vei face parte dintr-o echipa profesionista;
- vei avea posibilitatea să te dezvolți profesional și să promovezi într-una din pozițiile de middle management;
- vei lucra cu cele mai moderne aplicații informatice într-un ambient modern pentru o companie cu un renume excelent și în continua dezvoltare.
Așteptăm cu mare interes aplicația ta. Succes!
Salariu : 1000 euro net plus un comision de 0,03 % din valoarea contractelor de achizitie derulate .
( medie cca 200 eur net/luna la nivel 2022)
Descrierea companiei
INVICTUS, marca inregistrata din anul 2017, are o experienta de 30 de ani in domeniul productiei si comercializarii de articole militare. Compania noastra este in prezent unul dintre principalii furnizori de echipament militar pentru organismele guvernamentale din Romania: Armata, Jandarmerie, Pompieri.
Vrei sa vezi cine suntem si ce facem ?
Vezi AICI https://www.facebook.com/EchipamenteMilitareInvictus/posts/3773529126085201 si AICI https://www.youtube.com/watch?v=-jycgXIE81A.
Vino sa lucrezi in conditii de lucru ca in occident cu pachet salarial motivant, oportunitati de invatare si de avansare si un colectiv super!
https://www.undelucram.ro/evaluari-invictus-force-safe-sa-totul-despre-mediul-de-lucru-66760