Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Proactive Solutions Service Desk Agent with French

GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Knowledge and Skills:

Proactive and customer-focused

Excellent problem-solving skills and analytical capabilities

Accurate and structured

Strong communication & presentation skills

Willingness to develop knowledge and disseminate

Able to work in different database environments (SAP, EDW, Cloud…)

Ability to work autonomously and as part of a team

Language: Fluent in English and French



Experience:

2-3 years experience in customer support services including experience of systems, support, diagnostic and resolution

Strong working knowledge of IT tools and data analytics / mining

Understanding of ITIL working practices - preferably ITIL Foundations certified

Quality inspection, auditing and testing experience and knowledge of tools, concepts, and methodologies

Descrierea jobului


Act as single point of contact (telephone, E-Mail, etc.) while providing support services to Goodyear Proactive Solutions fleets after service activation (post installation and activation of telematics equipment on vehicles). Make sure customer comes first and customer satisfaction is key.

Follow-up on customer issues and requests as also regular contact with the customer to ensure transparency and work progress until solution using internal and external parties as pre-defined in the process. Using of remote diagnostic tools as also live support systems to identify customer request/issue and guarantee efficient problem solution.

Ensure accurate documentation of all requests, issues, workarounds, working instructions and documentation database.

Ensure services meet the established standards of quality including reliability, usability, and performance.


Principal Duties and Responsibilities:

Ensure customer satisfaction and provide solutions: Receive, log, categorize, prioritize, diagnose and resolve customer issues / requests via email, phone or other defined communication channels. (first and second level support)

Follow standard Service Desk operating procedures and accurately log all Service Desk tickets using the defined tracking software. Document resolutions / workarounds in documentation database.

Redirect issues / requests that cannot be resolved by the customer support team to the appropriate resolver groups.

Follow-up with resolver groups to ensure resolution within service level agreements.

Proactively monitor availability, performance and health of services and escalate/follow-up issues until resolution.


If You Join Us, You Will Enjoy

Competitive salary package
Free private medical services
Life Insurance
Flexible benefits from your favorite brands available on flexible benefits portal
Easter bonus
Christmas bonus
25 vacation days/year
Referral bonuses for new hires recommended by you
WFH & Flexible Working Hours
Free access to the Bookster library
Discount on products and services through agreed partnerships.


Descrierea companiei

Goodyear este una dintre cele mai mari companii de anvelope din lume ce si-a inceput activitatea in anul 1898 ca producator de anvelope pentru biciclete si carucioare cu doar 13 muncitori. Compania a crescut rapid si numără astăzi aproximativ 72 000 de angajați și își produce produsele în 55 de unități din 23 de țări din întreaga lume. Cele două centre de inovare Goodyear din Akron, Ohio și Colmar-Berg, Luxemburg, se străduiesc să dezvolte produse și servicii de ultimă generație care stabilesc tehnologia și standardul de performanță pentru industrie.

În România, Goodyear Dunlop este prezent din anul 1999 și este reprezentat de două persoane juridice diferite, Goodyear Dunlop Tyres (Biroul de vânzări) și Goodyear Operations. Goodyear Operations România este Centrul Global de Servicii pentru Afaceri al Goodyear Dunlop EMEA. Centrul GBS din București a început în iulie 2011. Misiunea centrală a Centrului a fost întotdeauna să ofere satisfacția internă a clienților cu responsabilitatea comună a livrării - Performanța de conducere ca ONE TEAM.

Scopul nostru la Goodyear este să creăm încredere și să creăm un mediu în care asociații sunt inspirați de muncă. Pe langa anvelopele Goodyear, producem și alte mărci internaționale bine respectate, inclusiv Dunlop, Kelly, Fulda, Sava și Debica, iar afacerea noastră cu pneuri oferă produse din cauciuc și polimeri pentru o varietate de piețe. Credem în oamenii noștri și îmbrățișăm schimbarea pentru a ne angaja și a le permite asociaților Goodyear să-și realizeze întregul potențial.

Pentru mai multe informații despre Goodyear și produsele sale, accesați www.goodyear.com/corporate.

Publicat 25 Apr. 2024 Reactualizat 5 Mai 2024 Expiră 25 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.