Candidatul Ideal
Cunoștințe generale în domeniul auto, perimetrul interior si exterior caroserie (procese și caracteristici de obținere a pieselor plastice, proprietăți materiale plastice si fluide, tehnici de analiza);
Rigoare în gestionarea fișierelor, în animarea proiectelor, sarcinilor si a reuniunilor in transvers. Claritate in raportarea rezultatelor si exprimarea așteptărilor – obiectivelor
Abilități de comunicare (scrisa si verbala), de lucru în echipă și în transvers; gândire structurată, capacitate de analiză și sinteză;
Competențe lingvistice: Engleză (nivel mediu/avansat) si Franceză (nivel începător/mediu)
Descrierea jobului
Recomanda alegerea materialelor pentru Group Renault în conformitate cu strategia definită de experții "Polimeri, procese de caracterizare și transformare"
Asigura realizarea expertizelor, pe piesele din perimetru, cu un demers de îmbunătățire constantăa produselor noastre
Participa la dezvoltarea de noi materiale plastice în procesul de dezvoltare produs
Acreditare laboratoare furnizori GR pentru practicabilitate metodelor din perimetrul materialelor plastice (Responsabilitate Romania & Turcia)
Descrierea companiei
Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.
Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 111.000 de salariați, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022. Obiectivul nostru este să dezvoltăm soluțiile de mobilitate care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.
În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 15.000 de profesioniști inovează și mențin standarde ridicate de profesionalism în birourile situate în București, Mioveni, Titu, Pitești și Oarja. În timp ce fiecare loc de muncă din cadrul echipei este unic, cu totii împărtășim o pasiune comună pentru mașini și provocările interesante pe care le prezintă această industrie.