Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Payroll Specialist (Specialist Salarizare)

Accace Romania
3 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Sa iti placa sa lucrezi intr-o echipa, sa poti oferi ajutor colegilor pentru a se dezvolta, dar sa te preocupe, in acelasi timp, si propria dezvoltare profesionala, cautand informatii noi si fiind la zi cu legislatia in vigoare.
  • Sa fii o persoana responsabila si atenta la detalii,
  • Sa ai o experienta de 3 ani in domeniul salarizarii si administrarii resurselor umane,
  • Sa detii certificatul de Inspector Resurse Umane si pe cel de Inspector Salarii,
  • Sa stapanesti limba engleza – nivel business mediu-avansat (scris si vorbit)
  • Sa ai cunostinte avansate de Excel.
  • Sa cunosti in profunzime prevederile Codului Muncii, Codului Fiscal si altor acte normative cu impact in salarizare si resurse umane.
  • Constituie avantaj cunoasterea aplicatiilor DP-Payroll, TrueHR, WizSalary.

Descrierea jobului

  • Procesarea corecta a datelor salariale si a informatiilor de administrare a dosarelor de personal pentru portofoliul de clienti alocat, asigurand un flux de activitati end-to-end;
  • Inregistrarea corecta in Revisal si transmiterea catre ITM a documentelor de personal (contracte de munca, decizii de incetare/ suspendare/ alte modificari ale contractului de munca);
  • Pregatirea rapoartelor de salarii (stat de plata, declaratii, fluturasi, rapoarte statistica, etc.) si generarea documentelor de personal (contracte, decizii, acte aditionale, adeverinte, etc.);
  • Acordarea de suport Managementului in initierea colaborarii cu noii clienti;
  • Reprezentarea clientilor in relatia cu autoritatile romane: ANAF, ITM, Casa de Pensii, Casa de Sanatate etc.;
  • Oferirea consultantei specializate clientilor in probleme legate de legislatia fiscala si legislatia muncii
  • Participarea activa la intalnirile tehnice si oferirea de suport colegilor din departament.
Ce iti oferim
  • Program de lucru hibrid
  • Bonus anual in functie de performanta
  • Tichete de masa
  • Tichete culturale
  • Abonament medical la o clinica privata
  • Locatie centrala si flexibilitatea programului de munca
  • Concediu de studiu platit
  • Zile extra de concediu de odihna
  • Curs de engleza, traininguri interne, sustinere financiara pentru diverse traininguri/conferinte externe
  • Abonament Bookster
  • Sansa de a te dezvolta si de a lucra alaturi de colegi prietenosi, cu un puternic background profesional
Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Urmareste pagina noastra de Facebook – Accace Careers Romania – si fii parte din #accacelife!

Descrierea companiei

Cine suntem si ce oferim:

Oferim o gama completa de servicii de consultanta si BPO multi-country.

Punem accentul pe inovatie si exploram solutii BPO si de consultanta inteligente, care sa contribuie la succesul clientilor nostri. Expertiza, intelegerea profunda a afacerii clientului nostru, gandirea out-of-the-box si entuziasmul ne califica drept un partener de incredere pe toate planurile.

Dezvoltam solutii IT pentru clientii nostri pentru a gestiona cat mai bine procesele de contabilitate, salarizare si resurse umane. De asemenea, avem experienta in livrarea de servicii multy-country, reducerea de costuri si economisirea timpului petrecut cu gestionarea unei retele de diferiti furnizori externi.

Misiunea noastra este de a ne sprijini clientii, colegii si partenerii sa isi atinga visurile, lasand o amprenta pozitiva asupra lumii.

Publicat 15 Mart. 2024 Reactualizat 12 Apr. 2024 Expiră 14 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.