Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Patient Advisor(Call Center) - Program Flexibil

Regina Maria
5 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

Patient Advisor (Call center) – rol entry level

Vocea ta e prima pe care o aude pacientul. Discutia cu tine reprezinta primul pas in identificarea si solutionarea problemei medicale. Fii unul dintre colegii care contribuie la experienta pacientului si alatura-te echipei noastre.

Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:

· Beneficiezi de trei saptamani de formare platita;

· Ai un plan de cariera bine stabilit;

· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;

· Acumulezi experienta si te dezvolti;

· Ai parte de un program flexibil (in ture), care iti permite sa imbini munca si studiile.

Cum arata o zi din viata ta in Contact Center?

· Preiei apelurile pacientilor si identifici nevoia acestora;

· Oferi informatii cu privire la serviciile medicale;

· Programezi pacientii la analize si consultatii;

· Pastrezi legatura cu alte departamente prin e-mail si telefon.

Ca sa te integrezi usor si natural in echipa noastra te-ar ajuta sa...

· Fii empatic si rabdator;

· Manifesti grija fata de oameni si de nevoile acestora;

· Ai o atitudine proactiva;

· Comunici si sa colaborezi eficient cu echipa;

· Fii orientat catre gasirea solutiilor;

· Vrei sa inveti in fiecare zi ceva nou;

· Vrei sa fii in fiecare zi mai bun decat ieri.

E necesar sa...

· Ai studii medii finalizate, cu diploma de bacalaureat.

Te rugam sa ai in vedere ca vor fi contactati doar candidatii eligibili / care corespund criteriilor de eligibilitate.

Povestile de succes au intotdeauna in spate oameni pasionati de a construi, iar alaturi de noi sunt cei mai buni. Intr-o lume dinamica si intr-o continua schimbare, daca printre valorile tale se numara invatarea continua, grija, integritatea si capacitatea de a munci pentru un scop comun, atunci aici vei gasi inspiratia sa construiesti alaturi de noi un sistem medical performant si uman, cu impact in viata oamenilor.

Descrierea companiei

Reteaua de sanatate REGINA MARIA este lider in calitatea serviciilor medicale din Romania, fiind singurul operator care detine trei spitale cu acreditari internationale. Prin cele 14 acreditari detinute, REGINA MARIA demonstreaza constant angajamentul sau pentru excelenta medicala si siguranta ingrijirii pacientilor.

Totodata, REGINA MARIA a inovat si segmentul serviciilor medicale pentru companii, lansand in premiera in Romania conceptul de abonamente corporate, in urma cu 25 de ani. Mai recent, compania a dezvoltat si pachete medicale specializate pentru IMM si persoane fizice, gestionand in prezent un portofoliu de peste 740.000 de abonamente. In plus, in ultimii 10 ani, REGINA MARIA a investit peste 200 de milioane de euro in dezvoltarea sistemului medical din Romania, prin modernizarea sau deschiderea de noi locatii, achizitia de aparatura performanta si pregatirea echipelor medicale.

REGINA MARIA este singura companie de servicii medicale din Romania care a preluat in totalitate si a integrat cu succes peste 35 de alti jucatori de pe piata, avand o prezenta nationala, in toate judetele tarii, printr-o retea de peste 500 de clinici proprii si partenere. Compania reuneste peste 8.000 de angajati si colaboratori si ofera servicii complete de spitalizare si chirurgie, maternitate, policlinica, imagistica, laborator si stocare de celule stem, unui numar de peste 5.8 milioane de pacienti.

Publicat 1 Mart. 2024 Reactualizat 29 Mart. 2024 Expiră 31 Mart. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.