Operatori Call Center per Presa Appuntamenti

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Ricercasi per la sede di Iasi telefonisti outbound per presa appuntamenti telefonici per conto di un azienda che si occupa di servizi di telefonia con ottima conoscenza della lingua italiana anche alla prima esperienza lavorativa in questo campo (si offre un corso gratuito).
I operatori call center si dovranno occupare di chiamare i clienti già presenti sul database aziendale per fissare appuntamenti.

Descrierea jobului

Si richiede:
  • ottima conoscenza della lingua italiana con possibilità di miglioramento;
  • ottima capacità comunicativa e relazionale;
  • serietà nello svolgimento del lavoro offerto;
  • orientamento al contatto commerciale;
  • buon utilizzo del PC.

Si offre:
  • contratto di lavoro immediato a termine indeterminato;
  • stipendio fisso+ buoni pasto+ incentivi: pagamento ad appuntamento fissato valido senza salvo buon fine ( l’operatore viene pagato a prescindere dalla chiusura).

Descrierea companiei

Grupul Open Mind a fost înființat în anul 2007 urmând ca în câțiva ani să devină leader pe piața din România în sectorul Business Process Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite. În 2010, Open Mind își dublează numărul de angajați prin deschiderea unei noi filiale în Brașov. În 2016 încă o altă filială ia naștere în orașul Botoșani.

Activitățile din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactivă (Teleselling/Outbound calls), și Telemarketing, stabilirea întâlnirilor de afaceri în sectorul business. Atât în sediul de la Brașov cât și în Iași avem și proiecte Inbound de asistentă tehnică software și hardware în domeniul IT- Information Technology și asistentă clienți.

Munca noastră presupune contacte cu diferite persoane zi de zi. Atitudinea și profesionalismul la telefon, comunicarea pozitivă, cum să fii persuasiv, empatia, capacitatea de a construi relații interumane cu clienții, precum și modul în care se desfășoară o convorbire telefonică, toate aceste noțiuni sunt explicate pentru fiecare proiect în parte, în cadrul training-ului inițial. Formarea continuă este de asemenea asigurată și structurată în funcție de nevoile profesionale de perfecționare ale fiecărui angajat în parte.
Publicat 4 oct. 2021 Reactualizat 1 nov. 2021 Expiră 3 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos