Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Operatori Back Office- con italiano, BACAU

SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL
20 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Esti un profesionist calm, organizat si precis? Cunoști destul de bine italiana și esti prieten cu calculatorul? Te asteptam sa te alaturi echipei de Customer Care- Back Office, din sediul din BACAU!

Cerinte necesare:
- Cunostinte excelente de calculator;
- Buna cunoastere a limbii italiene;
- Disponibilitatea de a lucra in ture, full-time, 8 ore;
- Experienta anterioara intr-o pozitie similara va fi apreciata.

Profilul este completat de:
- Pasiune pentru munca ta;
- Asumarea responsabilitatii si rezolvarea problemelor;
- Gestionarea oricaror reclamatii;
- Rabdare, seriozitate si precizie.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
- Garantezi raspunsuri profesionale, precise si in timp util la solicitarile clientilor;
- Gestionezi solicitarile de informatii ale clientilor si rezolvi reclamatiile acestora;
- Documentezi si inregistrezi informatiile referitoare la gestionarea clientilor in sistemul dedicat.

Beneficii:
- Contract de munca: full time, perioada nedeterminata;
- Flexibilitate orar de munca: echilibru job-viata personala;
- Pachet salarial compus din: salariu fix, proportional cu experienta reala si nivelul candidatului, bonuri de masa, bonusuri;
- Training initial direct cu partenerul, sesiuni de training continuu, refresh si suport;
- Oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata;
- Teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an).
Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!

Descrierea companiei

Grupul Open Mind este o companie care se ocupa de interactiunea cu clientii de mai bine de 17 ani. A fost infiintata in anul 2007, abordarea sa extrem de inovatoare, propulsand-o ca leader pe piata din Romania, in sectorul Business Process Outsourcing, impunandu-se astfel prin calitatea serviciilor oferite.

In momentul de fata are sediul central in Iasi dar este prezenta pe teritoriul național si in alte 3 locatii: Brasov, Botosani si Bacau.

Activitatile din cadrul companiei sunt: efectuarea de apeluri Outbound- televanzarea proactiva- Telesales, stabilirea intalnirilor de afaceri in sectorul business/privat- Telemarketing, asistenta tehnica- Tech Suport software&hardware, preluarea de apeluri Inbound- Customer Care-Relatii clienti, Back Office.

Publicat 1 Mart. 2024 Reactualizat 29 Mart. 2024 Expiră 31 Mart. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.