Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Operator Tura TV

SC ADISAM TELECOM SA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

•experienta anterioara in servicii de suport tehnic (poate constitui un avantaj);
•persoana organizata, abilitati de comunicare, initiativa;
•abilitati de a identifica usor deranjamentele si de a aplica procedurile standard de interventie;
•atitudine pozitiva, pro-activa, orientata catre client si rezolvarea concreta a solicitarilor;
•sa demonstreze interes fata de clienti si sa fie orientat spre rezultate concrete;
•capacitati reale de analiza si atentie acordata detaliilor;
•cunostinte bune de limba engleza;
•cunostinte bune de operare PC(MS Office) si Internet;
•disponibilitate de lucru in conditii de stres;
•disponibilitate program de lucru in ture (12 cu 24).

Descrierea jobului

•ofera suport tehnic pentru o platforma IPTV;
•monitorizeaza buna functionare a echipamentelor;
•inregistreaza in registrul de insemnari zilnice evenimentele aparute;
•informeaza superiorul ierarhic si celelalte departamente implicate despre evenimentele aparute.


RESPONSABILITATI:

•preia apelurile telefonice si ofera suport tehnic clientilor;
•monitorizeaza serviciile oferite clientilor;
•executa procedurile standard in caz de deranjamente;
•informeaza superiorul ierarhic si celelate departamente implicate despre problemele aparute;
•monitorizeaza functionarea echipamentelor si informeaza echipele de interventie in caz de deranjamente;
•completeaza rapoarte specifice de tura;
•raspunde prompt oricaror cereri sau intrebari ale clientilor (interni/externi) cu privire la diferite aspecte ale serviciilor/produselor companiei, oferind informatii corecte, complete si intr-o maniera profesionista;
•identifica problemele clientilor si acorda intregul sprijin pentru solutionarea acestora;
•respecta normele si regulile interne privind activitatea de suport tehnic, precum si parametrii de calitate ai serviciilor;
•se informeaza, sesizeaza si propune modalitati de imbunatatire a produselor si serviciilor companiei;
•raspunde, impreuna cu celelalte compartimente implicate, de nivelul de satisfactie al clientului si propune modalitati de imbunatatire.

OFERTA (bonusuri, beneficii):

•dezvoltarea unei cariere in domeniul Telecom;
•salariu fix + bonus;
•training de inceput;
•colectiv tanar;
•locatie centrala.

Descrierea companiei

ADISAM TELECOM are ca obiect principal de activitate furnizarea serviciilor de telecomunicatii la nivel national si international: distributie programe TV, telefonie, transmisii de date, servicii IPTV si webstreaming.

Publicat 4 Apr. 2024 Reactualizat 1 Mai 2024 Expiră 4 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.