Candidatul Ideal
Descrierea jobului
Identificarea si calificarea lead-urilor noi
Contactarea prospectilor prin telefon, email sau alte canale
Colaborarea stransa cu echipa de vanzaridar si cu alte departamente pentru a transforma lead-urile in oportunitati concreteCerinte:
Experienta in BPO, vanzari si/sau customer service
Abilitati excelente de comunicare
Atitudine proactiva si orientata spre rezultate
Cunostinte de baza de operare PCOferim:
Pachet salarial atractiv + bonusuri pe performanta
Training si suport continuu
Mediu de lucru dinamic si oportunitati de dezvoltare
Locatie: full de la birou, sediu Bucuresti
Descrierea companiei
Despre noi
Global Remote Services (GRS) este primul contact center independent din Romania si, de peste 20 de ani, se afla printre principalii furnizori de servicii externalizate din tara. Fondata in ianuarie 2004, in Bucuresti, GRS ofera o gama variata de servicii multilingve si multi-canal de tip contact center, precum si servicii de back-office pentru companii din intreaga Europa.
Compania detine doua birouri in Romania – unul in Bucuresti si unul in Piatra Neamt. In prezent, GRS are peste 500 de angajati si continua sa se dezvolte constant.
Hai in echipa noastra!
Vorbesti o limba europeana, alta decat engleza, la un nivel foarte bun? Atunci hai sa vorbim!
Nu este necesar sa ai experienta anterioara – iti vom oferi tot trainingul de care ai nevoie. Cautam persoane ambitioase, perseverente si dornice sa isi dezvolte abilitati si aptitudini noi.
Birourile noastre sunt amplasate aproape de centrul orasului, cu acces facil la principalele mijloace de transport. Pentru noi, angajatii reprezinta cea mai importanta resursa, de aceea le oferim un mediu de lucru placut, stabil si prietenos.
Daca iti doresti sa lucrezi intr-o industrie dinamica si in continua crestere, ne-ar face placere sa ni te alaturi!



