Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Operator HDC (Help Desk Centralizat ptr asistenta sistemelor

S.C. SELIR. S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- cunostinte foarte bune configurare pachet Microsoft Office (in special OUTLOOK)
- cunostinte foarte bune sisteme de operare Microsoft (instalare drivere, softuri, troubleshooting)
- cunostinte bune de Active Directory,policy-uri, DHCP, DNS
- cunostinte de configurare a Smartphone-urilor
- atitudine pozitiva si dorinta de a rezolva probleme legate de PC-uri (instalare software, configurare PC, etc) si de a invata lucruri noi
- capacitate de comunicare cu persoane non-tehnice
- capacitatea de a lucra in echipa
- cunostinte de limba italiana

Constituie avantaj:
- cunostinte de scripting VB,
- cunostinte administrare si configurare echipamente retea (switchuri, routere, VOIP, FOIP, configurari firewall,)
- experienta in utilizarea produselor de remote administration

Descrierea jobului

Responsabilitati:
- asigurarea suportului tehnic specific pentru clientul intern atat pe parte de software cat si hardware;
- abordarea cu profesionalism a cererilor deschise in Remedy de catre clientul intern;

Beneficii:
- un mediu de lucru placut si modern;
- o realitate dinamica orientata catre nevoile angajatilor;
- training on the job atat in tara cat si in strainatate si training specific cu furnizori externi;
- gratuitate la control oftalmologic si lentile antireflex. Angajatii Selir pot beneficia de aceasta facilitate in fiecare an calendaristic.
- integrarea intr-o echipa de profesionisti cu experienta de peste 5 ani in domeniu;
- organizarea de evenimente de promvare ale angajaatilor merituosi;
- cursuri de formare si team-building-uri organizarete cu traineri externi;
- pachet salarial motivant care include al 13-lea salariu si un premiu anual acordat in functie de rezultate;
- angajatii Selir beneficiaza de tarife preferentiale la restaurantele si furnizori de servicii pe plan local cu care societatea are incheiate conventii.

Descrierea companiei

Societatea Selir este o societate cu raspundere limitata (SRL) - italo-romana, fondata in anul 1995, care are sediul in orasul Galati (Romania).
Societatea si-a inceput activitatea in anul 1995 prin acordarea de servicii informatice, partenerilor din strainatate. Cu trecerea timpului activitatea de informatica s-a consolidat, partenerii nostri fiind foarte multumiti de calitatea si nivelele de serviciu a activitatilor prestate de catre Selir. De remarcat ca intreaga activitate a firmei se desfasoara in favoarea parteneilor aflati in UE din domeniul financiar, bancar si fiduciar.
In consecinta, odata cu trecerea timpului au aparut si s-au consolidat si alte activitati suport pentru societatile grupului Banca Sella:
2003 - servicii administrative de Back Office;
2007 - servicii de asistenta de tip Contact Center;
2008 -servicii de Asistenta Sistemistica de nivel 1;
2010 - servicii de IT Operations;
2013 - servicii de Phone Collection;
2014 - servizii de tip Centru de Creditare;
2014 - Studii si Analize;
Din momentul constituirii si pana in prezent, Societatea Selir a inregistrat o continua crestere din punct de vedere al numarului de angajati. Daca in anul 1995 firma si-a inceput activitatea cu un numar de 8 angajati, astazi numarul acestora a ajuns la peste 350 de angajati.
Aceeasi crestere au inregistrat-o si toti ceilalti indicatori ai firmei: cifra de afaceri, profit brut, profit net, cheltuieli cu personalul, cheltuieli administrative, etc.
Astazi firma isi desfasoara activitatea intr-un sediu nou, modern, reprezentativ, situat in centrul vechi al Municipiului Galati, oferind astfel tuturor angajatilor un mediu de lucru confortabil placut si dotat cu tehnica si tenologie de ultima generatie.
Grazie rezultatelor obtinute firma Selir a primit in fiecare an o serie de recunoasteri din partea forumurilor si instututiilor care se ocupa cu urmarirea mediului de afaceri romanesc, care atesta inca odata rezultatele de excelenta obtinute.
Publicat 27 Febr. 2024 Reactualizat 27 Febr. 2024 Expiră 28 Mart. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.