Candidatul Ideal
Candidatul Ideal:
- Studii medii / superioare
- Obligatoriu cunostinte de limba engleza la nivel mediu
- Limba bulgara poate prezenta un avantaj
- Cunostinte generale de operare pe calculator
- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj
- Persoana consecventa, comunicativa, organizata si dornica sa lucreze in echipa
- Atentie la detalii, rigurozitate, capacitate de organizare
- Bune abilitati in lucrul cu cifrele
- Studii medii / superioare
- Obligatoriu cunostinte de limba engleza la nivel mediu
- Limba bulgara poate prezenta un avantaj
- Cunostinte generale de operare pe calculator
- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj
- Persoana consecventa, comunicativa, organizata si dornica sa lucreze in echipa
- Atentie la detalii, rigurozitate, capacitate de organizare
- Bune abilitati in lucrul cu cifrele
Descrierea jobului
Descrierea jobului:
- Emiterea facturilor conform specificatiilor fiecarui client si a comenzilor de transport
- Transmiterea facturilor si documentelor de transport catre clienti
- Pastrarea evidentei facturilor emise si a celor anulate
- Completarea informatiilor necesare in baza de date
- Urmarirea solutionarii reclamatiilor
- Organizarea si arhivarea documentelor (facturi, comenzi etc)
- Respectarea procedurilor de operare si a celor cu privire la circuitul documentelor cu regim special
- Procesarea actelor venite de la transportatori (facturi, CMR, avize, diagrame, etc.)
- Intocmirea certificatelor de plata pentru transportatori (acolo unde sunt solicitate de clienti)
- Preia atributiile secretariatului pe durata concediului de odihna al secretarei
Beneficii:
-Salariu fix, stabilit in functie de experienta profesionala
-Bonusuri in functie de atingerea obiectivelor si de performanta individuala
-Oportunitati de dezvoltare profesionala in cadrul companiei
-Tichete de masa Sodexo Card in valoare de 40 RON/zi
-Decontare transport in comun, in limita a 140 RON/luna
-Concediu anual de 20 zile, extins la 25 zile dupa 3 ani in companie
-Abonament pentru servicii medicale de preventie la Medicover
-Program de lucru: Luni - Vineri / 09:00 – 17:30
- Emiterea facturilor conform specificatiilor fiecarui client si a comenzilor de transport
- Transmiterea facturilor si documentelor de transport catre clienti
- Pastrarea evidentei facturilor emise si a celor anulate
- Completarea informatiilor necesare in baza de date
- Urmarirea solutionarii reclamatiilor
- Organizarea si arhivarea documentelor (facturi, comenzi etc)
- Respectarea procedurilor de operare si a celor cu privire la circuitul documentelor cu regim special
- Procesarea actelor venite de la transportatori (facturi, CMR, avize, diagrame, etc.)
- Intocmirea certificatelor de plata pentru transportatori (acolo unde sunt solicitate de clienti)
- Preia atributiile secretariatului pe durata concediului de odihna al secretarei
Beneficii:
-Salariu fix, stabilit in functie de experienta profesionala
-Bonusuri in functie de atingerea obiectivelor si de performanta individuala
-Oportunitati de dezvoltare profesionala in cadrul companiei
-Tichete de masa Sodexo Card in valoare de 40 RON/zi
-Decontare transport in comun, in limita a 140 RON/luna
-Concediu anual de 20 zile, extins la 25 zile dupa 3 ani in companie
-Abonament pentru servicii medicale de preventie la Medicover
-Program de lucru: Luni - Vineri / 09:00 – 17:30
Descrierea companiei
GOPET ROMANIA activeaza de peste 25 de ani in domeniul transportului de marfa, construindu-si o reputatie solida prin furnizarea de servicii fiabile si eficiente pentru clientii sai.
Cu filiale in Bulgaria, Romania, Polonia, Grecia, Turcia si Macedonia, Grupul GOPET oferă o gama completa de soluții logistice, inclusiv transport rutier, aerian, maritim si intermodal, precum si servicii de depozitare si distributie.
Pentru mai multe detalii: https://ro.gopettrans.com/