Operator facturare
VALTEC PREMIUM LUBRICANTS SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat;
• Minim 1 an experienţă într-o poziţie similară;
• Cunoştinţe foarte bune MS Office;
• Experienţă de lucru în programe ERP - Navision constituie un avantaj;
• Abilităţi excelente de comunicare orală şi scrisă;
• Capacitate de concentrare şi ascultare activă;
• Capacitate de gestionarea a unui volum de informaţii detaliate;
• Persoană responsabilă, serioasă, motivată şi ambiţioasă, atentă la detalii, orientată spre îndeplinirea atribuţiilor zilnice;
• Persoană cu iniţiativă şi capacitate de analiză, sinteză şi cercetare a informaţiilor, capabilă de a găsi rapid soluţii şi a putea privi o situaţie în ansamblu, cât şi în detaliu;
• Capacitate de lucru în echipă.
• Minim 1 an experienţă într-o poziţie similară;
• Cunoştinţe foarte bune MS Office;
• Experienţă de lucru în programe ERP - Navision constituie un avantaj;
• Abilităţi excelente de comunicare orală şi scrisă;
• Capacitate de concentrare şi ascultare activă;
• Capacitate de gestionarea a unui volum de informaţii detaliate;
• Persoană responsabilă, serioasă, motivată şi ambiţioasă, atentă la detalii, orientată spre îndeplinirea atribuţiilor zilnice;
• Persoană cu iniţiativă şi capacitate de analiză, sinteză şi cercetare a informaţiilor, capabilă de a găsi rapid soluţii şi a putea privi o situaţie în ansamblu, cât şi în detaliu;
• Capacitate de lucru în echipă.
Descrierea jobului
• Emiterea facturilor aferente comenzilor primite, verificarea corectitudinii informaţiilor facturate şi transmiterea acestora către clienţi;
• Preluarea comenzilor transmise de ︁︀︂︃︃︇︉︆︄clienţi pe platforma online şi confirmarea ulterioară a cantităţilor finale;
• Informarea clienţilor cu privire la ziua livrării comenzii;
• Ȋntocmirea bonurilor de consum pentru mostre, produse expirate, tipizate, etc.
• Arhivarea documentelor rezultate din activitatea de facturare.
OFERTĂ (beneficii):
• Lucru într-o companie dinamică, aflată în plină dezvoltare;
• Posibilitatea dezvoltării profesionale;
• Program fix de birou, de luni pana vineri interval orar 8:30-16:30; Adresa : Sos. Odaii, 105-107, Sector 1, Bucuresti
• Pachet atractiv (salariu atractiv, telefon mobil, asigurare transport cu masina companiei si/sau decontare abonament STB/Metrorex).
• Preluarea comenzilor transmise de ︁︀︂︃︃︇︉︆︄clienţi pe platforma online şi confirmarea ulterioară a cantităţilor finale;
• Informarea clienţilor cu privire la ziua livrării comenzii;
• Ȋntocmirea bonurilor de consum pentru mostre, produse expirate, tipizate, etc.
• Arhivarea documentelor rezultate din activitatea de facturare.
OFERTĂ (beneficii):
• Lucru într-o companie dinamică, aflată în plină dezvoltare;
• Posibilitatea dezvoltării profesionale;
• Program fix de birou, de luni pana vineri interval orar 8:30-16:30; Adresa : Sos. Odaii, 105-107, Sector 1, Bucuresti
• Pachet atractiv (salariu atractiv, telefon mobil, asigurare transport cu masina companiei si/sau decontare abonament STB/Metrorex).
Publicat
17 Mai 2024
Reactualizat
16 Iun. 2024
Expiră
16 Iun. 2024