Candidatul Ideal
-punctual
-respectuos
-meticulos
-bun organizator, ordonat, cu simtul raspunderii
-comunicativ
Cerinte:
- bune cunostinte de operare PC (in special Excel) si contabilitate primara;
- excelente aptitudini de comunicare, relationare interumana si prezentare;
- persoana organizata cu atentie la detalii
Descrierea jobului
Emiterea și gestionarea foilor de parcurs pentru șoferi.
Calculul kilometrilor parcurși de autocamioane (tracționiști).
Calculul consumului de combustibil.
Descărcarea și arhivarea datelor de pe cardurile șoferilor.
Pregătirea actelor necesare pentru inspecția tehnică periodică (ITP) a vehiculelor.
Gestionarea documentelor șoferilor (contracte, licențe etc.).
Alte sarcini administrative specifice departamentului de transport
Ce oferim:
Program de lucru luni-vineri, 8:00 - 17:00.
Salariu atractiv.
Tichete de masă.
Asigurare de sănătate.
Un mediu de lucru dinamic și o echipă tânără și prietenoasă.
Posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional în domeniul transporturilor.
Descrierea companiei
Inovativ Logistic SRL este profilată pe transport intern și internaţional, depozitare, ambalare, grupare, distribuţie, colectare de marfă. Inovativ Logistic SRL a fost înființată în 2012 și are sediul în Borș – Parc Industrial Nr. 6C, Oradea, Bihor, Romania. Inovativ Logistic este un proiect ambițios a doi tineri energici, dornici să inoveze pe piața transportului: Sorin Aron și Călin Aron, care au înțeles dinamica actuală a economiei și au dorit să vină în întâmpinarea necesităților companiilor de a găsi un partener de încredere, ce să le ofere soluții rapide și sigure de transport pentru marfa pe care o produc.